Skrevet 25. oktober 2008 16 år JA! Jeg har prøvd å dra med folk her inne på dette før - med lite hell. Så nå at The Ship - singleplayer og multiplayer ligger på til sammen $5 på Steam - til vanlig koster de $20 hver for seg - dette er superbra pris, spør du meg I dag kom også en update til spillet, og de to hotteste linjene i update-infoen for min del var -3 new World Leaders modes: World Leaders Elimination / Hunt / Deathmatch - 8 new player character models for use in World Leader modes Jeg prøvde ut denne modusen nå, "World leader", og det viser seg at de identitetene man spiller som, og mot, er slike som Osama Bin Laden, Ronald Regan, Margaret Tatcher, Fidel Castro, Kim Jong-Il, osv.. Løp og kjøp folkens For dere som ikke vet hva The Ship går ut på, kan det neppe nevnes med få ord - fordi det er et førstepersonsskyte/rollespill. Man er plassert på et luksuscruiseskip sammen med en gjeng andre, og spiller fra runde til runde med en gitt identitet. Når runden starter får man i oppdrag å knærte en annen identitet - og våpen? Det finner du over alt.. F.eks. brannøks, giftsprøyter fra sykestua, kjøttøksa fra kjøkkenet, golfkøllene fra en annens kabin, eller kanskje nødblussrevolveren? Man kan ikke løpe rundt og ta den man vil - kun den man har i oppdrag å gjøre ende på. Og man er alltid noen andres offer også - så se deg over skuldra! Du kan knerte andre i selvforsvar - men vær sikker på at det faktisk er den som jakter på deg, hvis ikke går du i minus. Jeg kan ikke si annet enn PRØV DET! Det er kjempegøy, og vil bli mer gøy når man kan spille mot folk man kjenner. Er mange forskjellige modus og brett. Settingen er 20-30-tallet, med tilhørende musikk, omgivelser og atmosfære. Her er også et videoklipp som forklarer rammene rundt handlingen i singleplayer (og multiplayer..!) veldig godt, fra Mr. X himself.
Skrevet 26. oktober 2008 16 år Forfatter Her er en teaser fra den offisielle nettsiden. http://www.theshiponline.com/videos/ElevatorShipTeaser.wmv På de største skipene er det anbefalt med 12-16 stk, og til og med 16+ På de mindre er det anbefalt ca rundt 8 spillere. En liste med mulige multiplayer modus Hunt: Fast round based action Elimination: Be the last one alive Duel: One-on-One action Deathmatch: Plain, Simple Killing Action Team VIP: Kill the enemy team's VIP whilst keeping yours safe Team Elinimation: Eleminate your quarry team and keep your own safe Hunt the world leaders: Fast round based fun Eliminate the world leaders: Be the last one alive World leader deathmatch: Plain, Simple Killing Action
Skrevet 26. oktober 2008 16 år Så selve poenget med MP er rett og slett å gå rundt med ca 16 ndre folk på en båt og ha forskjellige våpen og drepe hver og en av dem..og da har du vunnet en runde? Høres jo Sykt morsomt ut da:p
Skrevet 26. oktober 2008 16 år Forfatter Jeg personlig syns at "Hunt" er den som er morsomst. Førstemann til x antall penger har vunnet. Og hver runde varierer det hvor mye penger et gitt våpen gir, så det gjelder å følge med på hva man har av utvalg, og hva man får for å bruke det. Kjør på! 30,- for et spill er jo ingenting.
Skrevet 26. oktober 2008 16 år 30 kr er like mye som lørdagsgodteri, så ja jeg kjøper dette, men har aldri kjøpt over steam før, bareå betale og laste ned eller?
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Ja! Da var spillet kjøpt og prøvd. Og jeg må si at jeg er utrolig fornøyd! Ola. Du har vel steam account kunne jeg fått den? Så kan vi jakte litt på hverandre hehe
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Jeg har lyst, men det er jo så vanskelig og få betalt når man ikke har sånn bankkort som har 18-årsgrense..
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Hvor betaler du da? Prøver å betale på Steam nå, men da må jeg skrive inn kortnummeret.
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Forfatter Stemmer - ved Purchase må du skrive kortnummer på VISA, MasterCard, etc.. Regner med du har VISA ? Fyll inn kornummer og CV2 (tre siste siffer i signaturfeltet bak på kortet) - og kjør på.
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Har Visa ja, men siden jeg er under 18 år har jeg jo sånn ungdomsdritt.. Står ikke kortnummer på kortet
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Premium Medlem Ellers kan PayPal anbefales. eBay (som driver PayPal) garanterer/forsikrer kjøpet ditt inntil et visst antall $$$. Har benyttet PayPal i mange år til de fleste av mine nettkjøp, og det fungerer utrolig bra.
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Ellers kan PayPal anbefales. eBay (som driver PayPal) garanterer/forsikrer kjøpet ditt inntil et visst antall $$$. Har benyttet PayPal i mange år til de fleste av mine nettkjøp' date=' og det fungerer utrolig bra. [/quote'] Bare ett problem! Hvis du blir svindla for noe på ebay og du betaler med paypal så er det ikke sikkert at selgeren har satt like høy kjøpsforsikrning som det du betaler. F.eks. jeg kjenner en som skulle kjøpe ett video kamera for USD$2000 på ebay. Forsikringen var på $200 USD. Selgeren tok alle pengene, sendte aldri varen. Paypal nekter å gi tilbake mer enn $200 fordi forsikringen dekka kun det! Hadde han betalt med Visa/Mastercard, kunne han fått alle pengene tilbake. Så Visa/Mastercard er å annbefale! Men nå skal det sies at jeg bruker selv Paypal både titt og ofte, men man skal være forsiktig med å bruke det på større summer. Mathias
Skrevet 27. oktober 2008 16 år Premium Medlem Dette var jeg ikke klar over... Men som en ekstra sikkerhet så får jeg faktura hver måned på VISA-kortet jeg har registrert for bruk via PayPal!
Skrevet 28. oktober 2008 16 år He he, ja dette "The Ship" har jeg vært litt småinteressert i - om å finne litt mer ut om. Virker helt klart interessant, som en slags blanding av "Myst" møter "Alone in the Dark" eller noe. Ser helt sprøtt, med interessant og morsomt ut! Mer info her, dersom andre også snuser litt på denne - og vil lese noe kortfattet: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ship_(video_game)
Skrevet 28. oktober 2008 16 år Er nok en årsak til - da vet du, at jeg ikke listet opp URL'en som er link til hjemmesiden for spillet. Er selvsagt klar over den addressen, men foretrekker faktisk å lese oppsummering av "uavhengige" kilder - der man også kan få et nøytralt syn på spillet. Å gå rett til "kilden", betyr jo neppe at de "mindre positive" tingene med spillet blir opplyst.. :whistle:
Skrevet 28. oktober 2008 16 år Var kun i helga det var mulig å få The Ship til USD $5. Var grunnet siste oppdatering til spillet eller no. Sto endel om det på nettsidene deres! Mathias
Skrevet 28. oktober 2008 16 år Fankern, hadde jo tenkt å kjøpe dette nå som det kosta 5$ nå gidder jeg ikke
Skrevet 29. oktober 2008 16 år Har fâtt guestpass til spillet av en fyr, det er dritmorsomt!! Hvertfall pâ world leaders!
Skrevet 29. oktober 2008 16 år Jaja, det vet dere det.. Neste gang Ola "reklamerer" for et spill så KJØP
Skrevet 7. november 2008 16 år Forfatter Er det mange her som har kjøpt spillet egentlig? Hadde vært morro å kunne samles rundt det og spilt sammen med hverandre og med bots for å fylle opp skipet. Jeg og Audun har prøvd litt i natt og i kveld nå - kjempemorro!
Skrevet 7. november 2008 16 år Jeg har ihvertfall kjøpt og Kim ruben har kjøpr det, men jeg får desverre ikke spilt nå, siden min data er på reprasjon.. men vi må nok spille sammen en dag
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.