Skrevet 24. oktober 2008 16 år Ble en litt interessant tur hjem fra Molde til Bergen i kveld. Rett før vi skulle til å lande i Bergen, slo det ned i flyet. Satt med vinduet, og så bare ett skikkelig lysglimt og ett ganske bra smell. Skvatt litt i farten, men rakk liksom ikke å reagere helt, skjønte ganske fort hva som skjedde også Fikk en melding fra pilotene om at flyet tålte dette godt, og så var det landing som vanlig. Men men, litt action på fredagskvelden
Skrevet 24. oktober 2008 16 år Artig å høre! Tror jeg hadde blitt jævlig skremt og kanskje litt redd dersom dette skjer med meg en gang. Men jeg har absolutt lyst til å oppleve det engang!
Skrevet 24. oktober 2008 16 år Det har vært rimelig mye elektrisk aktivitet langs kysten i kveld. Det passerte for noen timer siden en skikkelig hissig sky like vest for Bodø. Og utfra http://helgelandlynradar.no/ så skjer det ting utenfor kysten av Trøndelag akkurat nå.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.