Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei alle piloter! Fredag førstkommende, kl. 19:00 (lokal tid) starter Mateusz Kostrzewa sin utsjekk som Approach controller på VATSIM. Utsjekken skal foregå på Værnes (ENVA), og vi trenger variert trafikk, både til og fra; IFR og VFR. Vi holder på en drøy time.

Daniel Klepp bemanner tårnet, og Magnus Meese setter seg på Bodø kontroll, sektor syd - så det vil være rikelig med controllere.

Planlegg en turen på fredag, og støtt opp om utsjekken til enda en approachkontroller på VATSIM! ;)

Skrevet
  • Forfatter

Hei!

Selvfølgelig får du komme å fly VFR med F16 :grin: . Skulle været bli en utfordring (værmeldingene er vel ikke de beste?!) får du bare konvertere til YFR eller SVFR :cool:

Skrevet

Jeg fikk visst tid til en liten tur jeg også! Synes du klarte deg utmerket Mateusz! Selv om approachen gikk litt i vasken pga. problemer med autopiloten, guidet du meg fint inn på ILS'n igjen :)

Skrevet

Beklager at ikke jeg nådde frem Mateusz ,,fikk pc trøbbel rett etter at jeg hadde startet nedstigningen til TOMBO 3M.,men men håper det gikk bar for din del. :D

Mvh: Øystein

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …