Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg spiller ikke BF2 aktivt, da i såfall KUN på LAN eller i de stunder da jeg kjeder meg grusomt og vil ha litt avveksling fra å være fotsoldat til å dure rundt i helikopter.

Da jeg hadde BF2 installert gikk det i PoE og Project Reality.

Skrevet

Eg har battlefield 2, men spelar kun modden Project Reality.

Skal sei deg det at Project Reality er som et helt anna spel, der spesielt realisme og teamwork er det det handla om. Fly, helikopter og ALT er 100 ganger bedre enn i vanilla, og om du likar godt samarbeid med kvarandre, då SKAL du laste ned denne modden :)

Tar litt tid å lære seg, samt at omtrent alt er forsjellig fra vanilla. HUSK: Du må IKKE, slik som eg nesten gjorde første gang i modden, gi opp i frustrasjon fordi du ikke klarer å skaffe deg pilotkit for å fly cobraen som spawner 20min etter den er skutt ned/rundestart.

90% teamwork

10% skill

Forresten, i den nye versjonen (0.8) er det en training funksjon som gjer at alle fly og heli spawner ofte, slik at du kan trene deg godt før du prøver å fly i en godt ''befolka'' server. Har selv 60t i heli og 72 i fly på vanilla, men det er på langt nær nok til å støtte seg til i pr. (Har selvfølgelig mange timer som pilot i pr også)

Husk igjen at alt er forsjellig, så det tar ikke 2 aa misiler for skyte ned noe flygende lenger, og er du først locka, då sliter du.. Ja, nok om det, du ser dette relativt fort når du starter pr uansett. Men les pr manualen først, det anbefales! :)

Og, vanillastats

Skrevet

Jeg spiller litt BF2 av og til. Begynner vel å nærme meg 30 000 poeng i statsen nå. Jeg spiller vanligvis ikke på noen modder. Holder meg til de opprinnelige kartene. Karkand og Jalalabad er nok favorittene :)

Det skal sies at jeg ikke spiller så ofte lenger. I en periode kan jeg spille litt hver dag, men det har også gått perioder på flere måneder mellom hver gang jeg har spilt. Battlefield er et artig spill å sette seg ned med når man har litt fritid å slå ihjel, og det ikke er noe på TV'en (noe det som regel ikke er :) )

Blir forøvrig spennende å se hva som inkluderes i den nye patchen som kommer snart :)

Skrevet
  • Forfatter
Eg har battlefield 2' date=' men spelar kun modden Project Reality.

Skal sei deg det at Project Reality er som et helt anna spel, der spesielt realisme og teamwork er det det handla om. Fly, helikopter og ALT er 100 ganger bedre enn i vanilla, og om du likar godt samarbeid med kvarandre, då SKAL du laste ned denne modden :)

Tar litt tid å lære seg, samt at omtrent alt er forsjellig fra vanilla. HUSK: Du må IKKE, slik som eg nesten gjorde første gang i modden, gi opp i frustrasjon fordi du ikke klarer å skaffe deg pilotkit for å fly cobraen som spawner 20min etter den er skutt ned/rundestart.

90% teamwork

10% skill

Forresten, i den nye versjonen (0.8) er det en training funksjon som gjer at alle fly og heli spawner ofte, slik at du kan trene deg godt før du prøver å fly i en godt ''befolka'' server. Har selv 60t i heli og 72 i fly på vanilla, men det er på langt nær nok til å støtte seg til i pr. (Har selvfølgelig mange timer som pilot i pr også)

Husk igjen at alt er forsjellig, så det tar ikke 2 aa misiler for skyte ned noe flygende lenger, og er du først locka, då sliter du.. Ja, nok om det, du ser dette relativt fort når du starter pr uansett. Men les pr manualen først, det anbefales! :)

Og, vanillastats

Har PR, lastet så sent som i går ned 0.8, men ble temmelig frustrert da jeg fant ut at du måtte laste ned en mappack i tilleg. Enda mer da PR downa til skrivebordet med en gang jeg prøvde å spille en bane..

Jeg spiller vanligvis ikke på noen modder. Holder meg til de opprinnelige kartene. Karkand og Jalalabad er nok favorittene :)

Karkand er best uten kjøretøy' date=' får den skikkelige combat opplevelsen der! Jalalabad er veldig bra, men funker [b'] IKKE[/b] hvis du ikke har noe som hete TEAMWORK

Skrevet

Har PR' date=' lastet så sent som i går ned 0.8, men ble temmelig frustrert da jeg fant ut at du måtte laste ned en mappack i tilleg. Enda mer da PR downa til skrivebordet med en gang jeg prøvde å spille en bane..

[/quote']

Du må laste ned:

Pr-Core

Pr-Levels

Her på battle.no går det absolutt raskest å laste ned.

Prøve å avinstaler, og instaler i riktig rekkefølge.

Ikke bli frustrert!

Og for all del, les manualen. Fårståelse av modden er det som trengs ingame i starten. Det er nok en grunn til at de lagde en slik manual :)

Skrevet

Er spillet forsatt verdt å kjøpe? :grin:

Skrevet
  • Forfatter

Kult! spillt på gotland sine servere en gang, ligger faktisk som favoritt! spiller da mest på TV2 sine servere, da alle kompisene mine gjør det;)

Skrevet

Jeg spiller BF2 aktivt, er i clan å. men har blitt litt mindre, men spiller fortsatt!

Har også BF2 Special Forces

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …