Christer Elde Skrevet 29. desember 2001 Skrevet 29. desember 2001 Det er noe jeg alltid har lurt på, og veldig gjerne vil vite: Hva er det første dere starter med når dere skal lage et nytt add-on fly; hvor settes første byggekloss hen? Siter
Petter Dischington Skrevet 29. desember 2001 Skrevet 29. desember 2001 Det er vel å lage/legge inn arbeidstegning. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 29. desember 2001 Skrevet 29. desember 2001 Starter vel med å finne ut nøyaktig hva en skal lage (definer 'prosjektet', samt å spørre seg endel spørsmål (ikke spesifikt til fs): Har det blitt lagd før? Hvorfor fungerte ikke det tilfredsstillende? Kan jeg bruke annerkjente teknikker eller må jeg bevege meg ut på ukjent område? Hadde en liste på hundre slike spørsmål, men finner den ikke. Ellers, hva slags addon hadde du i tankene? Siter
Christer Elde Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Skrevet 29. desember 2001 Når arbeidstegningen er laget; hva gjør dere da? Hva begynner dere først å bygge sammen? Hvor lang tid bruker dere på et gjennomført og bra jetfly? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.