Gjest Skrevet 28. desember 2001 Skrevet 28. desember 2001 Heisann, var en liten tur på engm idag da studerte jeg tårnet littegrann. Og hva så jeg øverst? Jo jeg så at det var helt mørkt der selv i "rushtida" Hva kommer av at det er mørkt helt øverst der, selv om det erfolk som arbeider så bare litt lys under der. Håper dere skjønner hva jeg mener men hva kommer dette av? Siter
Dag Johansen Skrevet 28. desember 2001 Skrevet 28. desember 2001 Av samme grunn som at du ikke har lys inne i en bil når du kjører, skip har ikke lys på brua osv.. Du ser bedre ut i mørket om du står i et mørkt rom. Har du lys på ser du omtrent ingen ting. Siter
Marius Stedjan Skrevet 2. januar 2002 Skrevet 2. januar 2002 På gardermoen har de i tillegg DIGRE gardiner med en type "solbriller" som gjør at ikke all solen skal slippe inn. Disse hjelper også på endel når man tenker på at det ser mørkt ut utenifra.. Men du ser GODT innenifra.. fordel kanskje? hehe.. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Mathias Ganss Skrevet 2. januar 2002 Skrevet 2. januar 2002 Men har du hørt når de kjører ned de derre gardinene? Er et hælvetes bråk. Skulle tro hele tårnet holft på å dette sammen. Hører det på scanneren også. Flygelederene må skrike for å overdøve den [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] MVH Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.