Lars B. Frostad Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 ja da er det kanskje på HØY tid å søke hjelp gitt! Dette er faktisk ikke et manipulert bilde, men bilde av en eller annen fyr - som faktisk har denne enorme kvisen (i XXXL-størrelse) bak i nakken! Uansett er det nok liten tvil om, at denne fyren har et alvorlig problem med uren hud! Både fotograf (og den som har kvisen) er ukjent, og det er vel kanskje like greit vil jeg tro.. Man kan nok anta at det ligger en god mengde med puss, som muligens vil sprute ut som en liten høytrykkspyler - dersom man begynner å presse på dette (og en del blod). Men har man latt det gå såpass langt, er nok lege det tryggeste vil jeg tro.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Dette kan se ut som en kvise, men min formeing er at dette kan være en clyst. De er nært beslektet, men en clyst er mer en betennelse enn en kvise. Ta YouTube til hjelp, NB! Anbefalse ikke for sarte personer, og til dere som finner fram på YouTube, vær forsiktig med å poste videoer her, fysh! :sick: Siter
Fredrik Rise Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 tenk å poppe den der da. fy flate. noen må jo stå bak med bøtte for å ta imot gørra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.