Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det må være at Billettservice ikke liker meg.. Faren til kameraten min satt og prøvde å komme inn for å få billetter til oss, men selvfølgelig var hele greia overbelasta.

Skrevet
  • Forfatter

Nå skal det jo sies at jeg logget meg inn kl 06:30 i morges da. :grin:

Da klokken va 08:30 kom beskjeden jeg fryktet mest av alt.

'Vennligst logg inn på nytt' Trodde da alt håp var ute, men logget inn på ny, ble satt i en kø som kunne virke som IE hadde masse virus å spyware problemer. Men så kom jeg meg så langt at jeg fikk velge antall biletter å om jeg ville ha sitte eller stå plasser.. Bekrefet dette, tastet inn min kortnr å alt d der å volla. 4.stk Metallica biletter blei mine :)

Skrevet
Ekstrakonsert med Metallica torsdag 30. juli i Oslo Spektrum!

Vi er glade for å kunne bekrefte at vi nå har fått en ekstra konsert med Metallica!

De 10.200 billettene til konserten den 17. juni ble utsolgt på 15 minutter,

men nå får alle de som ikke fikk tak i billetter til en konserten en ny mulighet.

Billettene til ekstrakonserten blir lagt ut for salg

MANDAG 17. NOVEMBER kl 9.00 via:

www.billettservice.no / tlf. 815 33 133

www.oslospektrum.no / tlf. 815 11 211 eller personlig oppmøte

www.livenation.no

Ny mulighet ;)

Ser at Metallica har annonsert fem konserter i København i juni :o

Skrevet

Ser at Metallica har annonsert fem konserter i København i juni :o

Bandet bruger ofte København som base, når de er på tour i Europa, selvfølgelig nok mest på grund af Lars Ulrich. Så har de naturligvis en privatjet, der transporterer dem rundt til de forskellige koncert lokationer :)

Til gengæld må danskerne tage til Norge for at se AC/DC.

Skrevet

Hvor må det være billettsalg kl.9 på morgenen? Hvem er det som er hjemme da? Hvorfor ikke kl.8 på kvelden eller noe sånt?

Er jo greit vanskelig når alle jeg kjenner enten er på skole eller jobb på den tida.

Men det blir jo umulig å få tak i billett når det er billett"service" som står for salget uansett...

Skrevet
  • Forfatter

Men det blir jo umulig å få tak i billett når det er billett"service" som står for salget uansett...

Var ikkje å problem for meg. Tolmodighet må du ha..

Skrevet

Hva hjelper det med tålmodighet når man sitter helt fra salget starter til det er utsolgt uten å komme inn på nettsiden fordi det er for mye trafikk?

Skrevet

Husker du hvor tidlig? Jeg tenkte jeg skulle være tidlig ute i dag, så jeg logga inn straks jeg kom på skolen, litt over 8.

Så kom den velkjente meldingen om at nettsiden allerede hadde maksimalt antall brukere, og jeg ble pælma på hodet ut..

Prøvde igjen rundt 20 ganger, helt til meldingen om at det var utsolgt kom.

Ser ut til at det blir svartebørs nok en gang for min del..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …