Skrevet 16. oktober 2008 16 år Noen som har tenkt seg dit? Prøver igjen å få tak i biletter.. Denne gangen skal jeg.
Skrevet 16. oktober 2008 16 år Og hva blir prisen denne gangen da? 1300 spenn? Jeg tar turen hvis arrangørene har sluttet å presse penger ut av metallica-fansen. Men i kveld blir det Gorgoroth, 250kr
Skrevet 16. oktober 2008 16 år Vurderer veldig om jeg skal møte opp veldig tidlig i Oslo på mandag. Aldri verden om jeg prøver å kjøpe via Billetservice.no igjen..
Skrevet 16. oktober 2008 16 år Serverne til billettservice bryter stort sett alltid sammen når billetter til større arrangementer blir lagt ut.
Skrevet 20. oktober 2008 16 år Forfatter Aldri verden om jeg prøver å kjøpe via Billetservice.no igjen.. Det funka veldig bra for min del Nå bli d Oslo å Metallica neste sommer
Skrevet 20. oktober 2008 16 år Det må være at Billettservice ikke liker meg.. Faren til kameraten min satt og prøvde å komme inn for å få billetter til oss, men selvfølgelig var hele greia overbelasta.
Skrevet 20. oktober 2008 16 år Forfatter Nå skal det jo sies at jeg logget meg inn kl 06:30 i morges da. :grin: Da klokken va 08:30 kom beskjeden jeg fryktet mest av alt. 'Vennligst logg inn på nytt' Trodde da alt håp var ute, men logget inn på ny, ble satt i en kø som kunne virke som IE hadde masse virus å spyware problemer. Men så kom jeg meg så langt at jeg fikk velge antall biletter å om jeg ville ha sitte eller stå plasser.. Bekrefet dette, tastet inn min kortnr å alt d der å volla. 4.stk Metallica biletter blei mine
Skrevet 13. november 2008 16 år Ekstrakonsert med Metallica torsdag 30. juli i Oslo Spektrum! Vi er glade for å kunne bekrefte at vi nå har fått en ekstra konsert med Metallica! De 10.200 billettene til konserten den 17. juni ble utsolgt på 15 minutter, men nå får alle de som ikke fikk tak i billetter til en konserten en ny mulighet. Billettene til ekstrakonserten blir lagt ut for salg MANDAG 17. NOVEMBER kl 9.00 via: www.billettservice.no / tlf. 815 33 133 www.oslospektrum.no / tlf. 815 11 211 eller personlig oppmøte www.livenation.no Ny mulighet Ser at Metallica har annonsert fem konserter i København i juni
Skrevet 13. november 2008 16 år Ser at Metallica har annonsert fem konserter i København i juni Bandet bruger ofte København som base, når de er på tour i Europa, selvfølgelig nok mest på grund af Lars Ulrich. Så har de naturligvis en privatjet, der transporterer dem rundt til de forskellige koncert lokationer Til gengæld må danskerne tage til Norge for at se AC/DC.
Skrevet 13. november 2008 16 år Forfatter Flott at dem som ikke fikk sjansen første gangen får en ny sjanse da. Noen som fikk tak i biletter til den første konserten da?
Skrevet 14. november 2008 16 år Der var en bra artikel om Metallica i "Ud & Se" som er DSB's (det danske togselskap) månedsblad. http://ipaper.ipapercms.dk/DSB/udogse/September2008/ Man følger gruppen til en koncert i Riga. Starter i København på et hotel, også ellers hele vejen med privatjet til Riga, koncert og tilbage til København.
Skrevet 14. november 2008 16 år Hvor må det være billettsalg kl.9 på morgenen? Hvem er det som er hjemme da? Hvorfor ikke kl.8 på kvelden eller noe sånt? Er jo greit vanskelig når alle jeg kjenner enten er på skole eller jobb på den tida. Men det blir jo umulig å få tak i billett når det er billett"service" som står for salget uansett...
Skrevet 15. november 2008 16 år Forfatter Men det blir jo umulig å få tak i billett når det er billett"service" som står for salget uansett... Var ikkje å problem for meg. Tolmodighet må du ha..
Skrevet 15. november 2008 16 år Hva hjelper det med tålmodighet når man sitter helt fra salget starter til det er utsolgt uten å komme inn på nettsiden fordi det er for mye trafikk?
Skrevet 15. november 2008 16 år Forfatter Logg deg inn tidlig.. det gjorde jeg. Plutslelig blei eg satt i kø å da var det meste gjort.
Skrevet 17. november 2008 16 år Husker du hvor tidlig? Jeg tenkte jeg skulle være tidlig ute i dag, så jeg logga inn straks jeg kom på skolen, litt over 8. Så kom den velkjente meldingen om at nettsiden allerede hadde maksimalt antall brukere, og jeg ble pælma på hodet ut.. Prøvde igjen rundt 20 ganger, helt til meldingen om at det var utsolgt kom. Ser ut til at det blir svartebørs nok en gang for min del..
Skrevet 15. juni 2009 15 år Drar frem en gammel tråd, det er jo alltid populært! Blir det noen flightsimmere å se i Oslo Spektrum i morgen?
Skrevet 15. juni 2009 15 år Forfatter hehe.. fort gjort å se feil ja. Måtte jaggu sjekke biletten og kalendern her :grin:
Skrevet 15. juni 2009 15 år Jeg skal dit i juli. Nesten godt jeg ikke skal dit på onsdag, for nå er jeg sliten etter en utrolig bra AC/DC-konsert!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.