Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hehe, mr Fredrikse. Ser jo ut som en moro interesse om man ikke har annet å drive med så :) Lykke til neste sesong.

Skrevet
  • Forfatter
Lykke til herfra også' date=' hvor står du på tabellen nå? [/quote']

Takk :)

Jeg står helt øverst på tabellen, har 78 poeng der :)

25 000 euro var det for neste sesongs bât og sesong var det? Likte bildet med den lille flyturen :grin:!

Ja, det som er drømmen da. Men da må jeg få bra sponsor avtaler først.

Det gjør også ca.70knop. Men ca. 170 000 kr er mye for båt og motor. Det andre blir for å drifte sesongen. Den klassen kjøres i Skandinavia, Tyskland og Holland. Så det blir veldig dyrt :( Men man må jo håpe på noe her i livet :)

Så det blir nok mest sansynlig klassen V-25. Samme båt som nå men bare 25/30 hk og 50knop :) Koster 50 000kr for båt og motor så er ikke så bilig det heller. Så kommer sesongen i tillegg.

Ja den lille fly turen ja. Var ikke så veldig liten. Motoren går normalt på 6500-6900rpm. På det løftet fikk jeg 8120rpm. Bare ett lite overrus på motoren. :crazy: Man skal helst ikke gjøre det så ofte. :whistle:

Skrevet

Marius, du er god i det du driver med, den skal du ha. Følger av og til med på det du gjør, men er ikke så ofte jeg husker på det! En flott sport er det hvertfall, nesten like bra som trial!

Skrevet
  • Forfatter

Takk :) Er fornøyd med min båtsport siden 2005 da jeg starta. :) Er nå Norges Cup Mester klasse T-250 2007 og 2008 :grin:.

Trial er også en fin sport. Kjørte trial selv for lenge siden. Det var i 2001. Har nå også tre fettere som kjører trial nå. :) Veldig gøy det også. :)

Skrevet

Ja, kjører selv en Montesa 315 Cota R 2001 modell, sparker godt fra det;)

Spess godt når jeg er hoss en kompis og vi driver med "street-racing" :grin:

Lite politi på landet ;)

Skrevet

tøft, ser ut som et artig leketøy dette her. :grin:

kompissen min har planer om å kjøpe en winrace, men 9,9 for å leke seg med. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …