Skrevet 15. oktober 2008 16 år Kom over denne raringen da jeg var inne å kikket litt. Den var fin, men tror ikke markedet er så enormt stort for den! :grin:
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Det er nok like stort som markedet er for slike modellfly. Artig å samle på slike om det kom i norske logoer
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Forfatter Ja, jeg kikka etter, men det var bare større, blærete selskap.. SAS er jo store de..
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Her er det klart et potensiale å bruke den som GPS-antenne for den flyfrelste
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Bytte ut bmw-antenna med en slik halefinne hadde jo vært helt rett for oss entusiaster
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Hva med å bytte ut alle små-finnene bakpå en Evo med slike? Det blir en pen samling, det... :grin:
Skrevet 16. oktober 2008 16 år Forfatter Tror jeg skal kjøpe en gammle cessna hale og sette bakpå bilen når jeg blir atten :grin:
Skrevet 17. oktober 2008 16 år Kom over denne raringen da jeg var inne å kikket litt. Den var fin' date=' men tror ikke markedet er så enormt stort for den! :grin: [/quote'] Etterspørselen er kanskje større enn vi tror? "Temporarily Out of Stock"
Skrevet 17. oktober 2008 16 år Aviationmegastore er ikke viden kjent for å oppdatere sin webshop hyppig, med tanke på lagerbeholdning.
Skrevet 17. oktober 2008 16 år Etterspørselen er kanskje større enn vi tror? "Temporarily Out of Stock" Så det jeg også da jeg skulle bestille. Du vet når du får denne for bare drøye 500,- pluss avgifter og frakt, så må det jo sies å være et rent røverkjøp!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.