K J Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 http://www.apple.com/ Me can't afford... :cry: Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Tenk å lansere kun med glossy da! Det er jo fantastisk infantilt av Apple. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Me can't afford... :cry: AGREED! Jeg virkelig TRENGER ny maskin... Har råd, men å svi av store deler av sparepengene på det, er kansje dumt. Men vi får se. Sa vel på hw.no forumet for noen dager siden at jeg SKULLE ha en hvis de dumpa prisene, noe de ikke gjorde som var VELDIG skuffende. Men vi får se iløpet av uka, om jeg event. skaffer meg en i USA på lørdag! :grin: Mathias Siter
K J Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Tenk å lansere kun med glossy da! Det er jo fantastisk infantilt av Apple. Enig. Glossy-skærmen var en af de vigtigste grunde til at jeg valgte Pro-udgaven. Men når jeg en gang skal have ny Mac, bliver det nok bare en MacBook så. Den er også mere handy at transportere. Desuden har jeg en ekstern monitor som jeg altid bruger når jeg er hjemme. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Synd at det kun skal bli glossy da. Ble ikke så veldig fan av designet på mbp heller, synes de "gamle" er mye stiligere. Blir vel litt bedre å kunne bedømme når vi får inn de nye på lager, og får pakka ut en til utstillingsmodell Siter
Audun Braastad Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Hva er det som er så bra med glossy-skjerm? Jeg har det på min nå, og den er jo helt ubrukelig utendørs pga det. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Glossy suger. Det er derfor det er så teit at de bare har det som alternativ. Okke at jeg kommer til å oppgradere de nærmeste 5 årene. Klarer meg med min iMac 17". Siter
K J Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Glossy giver ofte mere levende, farve- og kontrastrige billeder, hvilket mange gamere og film-freaks foretrækker (forståeligt nok da). Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Nå er det jo forskjell på glossy og glass, da. Siter
K J Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Glas? Man bruger vel ikke glas til laptop-monitors? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jo. De nye MB skjermene er glass. Mathias EDIT: Kan hende jeg tar feil, men tror det er noe lignende som er i iPhone? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Og med ett ble det mer interessant å kjøpe en MacBook. Til mitt bruk ville det vært helt supert.. Kamera og en knakende rå laptop med Aperture. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Glas? Man bruger vel ikke glas til laptop-monitors? Det er hvertfall det de sier I tillegg så har den kraftig LED-bakbelysning, så med den kombinasjonen tror jeg ikke det kommer til å være noe problem med mangel på matt display. Det kjedeligste er den høye prisen. Den fører hvertfall til at jeg venter noen ekstra måneder med å investere i en ny MacBook. Kanskje litt dumt med fravær av FireWire-port, men det er en vanesak, og det er ikke dumt å vende seg av med det. Siter
K J Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Glas eller ikke, det hedder stadig glossy Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Spennende. Mac har fristet lenge, og denne gjør ikke fristelsen mindre! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg tror mange henger seg opp i at det er nevnt som "glass". Ha er det man har i iPhone f.eks.? Jeg husker ikke hvor jeg så det, men i en artikkel om iPhone leste jeg at det er et plastikkmateriell som er like solid som skikkelig glass, som i tillegg er rimelig vanskelig å lage riper i. Kanskje det er nettopp dette de bruker i de nye maskinene? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Tenk å lansere kun med glossy da! Det er jo fantastisk infantilt av Apple. Takk for mitt nylig utvidede ordforråd Jeg tror jeg nøyer meg med makken jeg har! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg syns ett vindu er greit nok, men dere vet hva de sier, En gang makk, alltid makk. En gang vindu, alltid vindu.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 "DE"? .. :whistle: Hadde det ikke vært for et enkelt program (og en bråte med spill...) hadde jeg gått totalt over på Mac. No doubt! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe.. Mutter'n brukte mac på jobb før (typograf), har nå bytta til vindu, de har hatt det i ett par år, og mamma skjønner ikke alt i vindu heller.. forstår ikke hvorfor det kommer opp 2 IE når hun klikker på hurtigtast IE'n.. prøver å si det hver gang.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.