Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me can't afford... :cry:

AGREED! Jeg virkelig TRENGER ny maskin... Har råd, men å svi av store deler av sparepengene på det, er kansje dumt. Men vi får se. Sa vel på hw.no forumet for noen dager siden at jeg SKULLE ha en hvis de dumpa prisene, noe de ikke gjorde som var VELDIG skuffende. Men vi får se iløpet av uka, om jeg event. skaffer meg en i USA på lørdag! :grin:

Mathias

Skrevet
Tenk å lansere kun med glossy da! Det er jo fantastisk infantilt av Apple.

Enig. Glossy-skærmen var en af de vigtigste grunde til at jeg valgte Pro-udgaven. Men når jeg en gang skal have ny Mac, bliver det nok bare en MacBook så. Den er også mere handy at transportere. Desuden har jeg en ekstern monitor som jeg altid bruger når jeg er hjemme.

Skrevet

Glossy giver ofte mere levende, farve- og kontrastrige billeder, hvilket mange gamere og film-freaks foretrækker (forståeligt nok da).

Skrevet
Glas? Man bruger vel ikke glas til laptop-monitors?
Det er hvertfall det de sier ;) I tillegg så har den kraftig LED-bakbelysning, så med den kombinasjonen tror jeg ikke det kommer til å være noe problem med mangel på matt display.

Det kjedeligste er den høye prisen. Den fører hvertfall til at jeg venter noen ekstra måneder med å investere i en ny MacBook. Kanskje litt dumt med fravær av FireWire-port, men det er en vanesak, og det er ikke dumt å vende seg av med det.

Skrevet

Jeg tror mange henger seg opp i at det er nevnt som "glass". Ha er det man har i iPhone f.eks.? Jeg husker ikke hvor jeg så det, men i en artikkel om iPhone leste jeg at det er et plastikkmateriell som er like solid som skikkelig glass, som i tillegg er rimelig vanskelig å lage riper i. Kanskje det er nettopp dette de bruker i de nye maskinene? ;)

Skrevet

Hehe.. Mutter'n brukte mac på jobb før (typograf), har nå bytta til vindu, de har hatt det i ett par år, og mamma skjønner ikke alt i vindu heller.. forstår ikke hvorfor det kommer opp 2 IE når hun klikker på hurtigtast IE'n.. prøver å si det hver gang..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...