Skrevet 14. oktober 2008 16 år Man må vel nødvendigvis demontere for å i det hele komme til for å ta tungt velikehold Heltopp film!
Skrevet 14. oktober 2008 16 år Det var kult, jeg ser gjerne mer av denslags. Aporopå at man må demontere; jeg så nettopp video om en B767 som har fått et rift/hull i skroget bak, og siden det har skadet den "bulben" (pressure dome) bak der, må hele flyet deles. Og får å få delene må det leies Antonov 124. Og jeg som trodde parkeringskader på nye biler var dyrt... Litt interessant video om denne reparasjonen her: nationalgeographic, Boeing 767 (PS video er i tre deler, så man må trykke neste video i bunnen når den stopper)
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Forfatter Bare for å pirke heter det SAS Technical Services. Til mitt forsvar,så må jeg få med at jeg bare kopierte overskriften,fra starten i artikkelen under videoen :grin: ABC nyheter som hadde glemt en spell check eller noe..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.