Skrevet 14. oktober 2008 16 år Åpning av rullebaneforlengelse på Molde lufthavn. "Planen er at to F-16 og redningshelikopter står for noe underholdning"
Skrevet 14. oktober 2008 16 år Da blir vel Kristiansund den siste 1600 meters banen i Norge med jet operasjoner?
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Jeg det? Nei, desverre så kunne jeg ikke idag Ikke det at jeg mener det men, uannsett Gratulerer med 2 km :grin:
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Jeg tenkte jo mer på trådstarter jeg da, jeg så at han er Crew Chief på Ørland, så jeg lurte på om det var han som var her nede Og forresten så har vi 2km, 2 mil blir en smule drøyt :crazy:
Skrevet 15. oktober 2008 16 år uannsett Gratulerer med 2 mil :grin: 2 MIL? Tror du skal lese om igjen da
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Forfatter Jeg tenkte jo mer på trådstarter jeg da' date=' jeg så at han er Crew Chief på Ørland, så jeg lurte på om det var han som var her nede [/quote'] Det var en annen crew chief (forresten en ivrig simmer) som var der i dag ja. Var derimot jeg som klargjorde det ene flyet i dag tidlig
Skrevet 15. oktober 2008 16 år Kult Var de to piloter i B-versjonen? Eller var det en som var der av en annen grunn?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.