Skrevet 13. oktober 2008 16 år Hei, Den siste måneden++ har jeg vært uten PC etter at skjermkortet mitt gikk til H. Men i løpet av denne helgen har jeg bygd ny PC og ikke bare det, jeg har fått flydd litt også Nok prat... Over Lake Argyle Around Cairns
Skrevet 13. oktober 2008 16 år Forfatter I haven't forgot old faithful, FS9 Starting with UA928 at KORD ready for a flight to EGLL
Skrevet 13. oktober 2008 16 år Forfatter Turning away from KORD just as the sun sets Flying over a very cloudy/foggy western England Iberia leaving London for Madrid early in the morning TAP Leaving Madrid for Lisbon Jøss, det ble et par bilder....
Skrevet 13. oktober 2008 16 år Håper endelig dette er FSX.. ellers så må jeg kjøpe meg ny pc, for disse var FANTASTISKE :grin:
Skrevet 13. oktober 2008 16 år Nydelige bilder. Virker som du har fått deg en skikkelig drahest av PC nå som er i stand til å levere topp Stian-kvalitet
Skrevet 13. oktober 2008 16 år Fantastisk, og så må jeg jo bare spøre; hva slags hardware finnes i denne vidunder pcen?
Skrevet 13. oktober 2008 16 år Utrolige bilder! hva slags framerate har du når du flyr med de innstillingene der?
Skrevet 13. oktober 2008 16 år Premium Medlem Hæfletes hæsthpeis, ska du ha oss over på hjertemedisin, heile gjengen!? Hadde det ikke vært for at jeg med egne øyne har SETT hva slags oppløsning du flyr med ( gammel-PCen, populært kalt gammelpeisen), så hadde jeg trodd dette var rein og skjær bløff...... Og det verste av alt, det ser jo like jæhvli bra ut enten du flyr FS9 eller FSX. Fytterakkern Stian.
Skrevet 13. oktober 2008 16 år AiAi Stian! Grattis med ny PC,og dette ser jo vanvittig BRA ut. Nå er vi fryktelig spent på hva "ny-dama" innholder av komponenter?
Skrevet 14. oktober 2008 16 år Forfatter Takker til alle sammen for kommentarene deres. Einar, jeg hadde ventet på det spørsmålet Så her følger svaret. Mobo: Asus Striker II Extreme CPU: Intel Core 2 Duo E8500 @ 3,2Ghz Mem: 2gb OCZ DDR3 PC3-12800 1600MHz Platinum(Another 2 gigs on it's way) PSU: MIST 1000W GPU: GeForce GTX280 1Gb Case: Antec Twelve Hundred(Meget bra kabinett i mine øyne. Kan høres ut som en tornado med alle viftene på fult, men med viftene på min så er det helt stillegående samt at det fortsatt holder seg imponerende kjølig.)
Skrevet 14. oktober 2008 16 år Da har vi noe å strekke oss etter, vi som fortsatt står i startgropa for å kjøpe/bygge ny PC. Ser ut som GTX280 funker veldig bra til tross for "advarsler" om dårlig kjøp når dette skal brukes i simmen. Men disse sceneriene kan da umulig være default... hva er du har lagt inn som gir slike realistiske omgivelser. Trodde at du bare lurte oss og hadde lagt inn virkelige bilder i bakgrunnen på noen av bildene. Dette var jo helt utrolig...
Skrevet 14. oktober 2008 16 år Forfatter Takk takk Ole-Jørgen. Jeg har brukt FullTerrainX fra Orbx i bildene fra FSX, samt skyer og vann fra FlightEnvironmentX. FS9 bildene inneholder UltimateTerrain USA, UT Europe, Aerosoft Heatrow og Barajas og FS DreamTeam KORD. Skyer og vann er fra FlightEnvironment.
Skrevet 14. oktober 2008 16 år fyyyyyyyyyyyyyyy ************** !! Noe av det beste jeg har sett av screenshots fra FS. Hva ligger FPS på?
Skrevet 14. oktober 2008 16 år Shitt pomfritt.. ja her ser man i det minste, hva man har å strekke seg etter - når ny pc skal bestilles på nyåret. Himmel og hav, dette var rått!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.