Kristian-Mikkelborg Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hei, søker etter et bra program som gjør at jeg kan ta opp fra skjermen.. noe lignende Hypercam, camstudio etc.. De funker jo forsåvidt bra, men jeg får ikke til lyd på de, så kanskje noen her vet om andre programmer? Mvh Kristian Mikkelborg Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 Fraps har jeg og prøvd, men får ikke med lyden.. Siter
Jon L Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 om jeg absolutt maa ha med lyden, saa tar jeg gjerne og tar opp lyd med et annet program, samtidig som jeg filmer med flaps. Siter
Raymond Bergseng Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Hmm...merkelig. Du er sikker på at du har huket av "Record Sound" under "Movies", samt valgt riktig lydkort under "Sound Device" og "Sound Input"? Jeg hadde et lyd-problem i Fraps tidligere, og det viste seg at "Sound Device" sto på feil lydkanal. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 Da skal jeg teste Fraps igjen, dette visste jo ikke jeg. :blush: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Noen som vet om et program som ikke koster? o_O Siter
Christian Paulsen Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Camstudio som du nevner skal også kunne ta opp lyden. Eller for å sitere FAQ camstudio.org I am recording a game with its sound effects and music. The video comes out fine but how come the audio is missing ? You will need to enable audio recording for speakers. This can be done by choosing Options : Record Audio from Speakers. Så hvis du allerede bruker og er fornøyd med dette, bør du titte litt på instillinger ser det ut til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.