Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Mulig han må stå der i lengere enn to timer ;) hehe

Ja skulker vel litt tid jeg å! dette er verdt å få med seg!

Skrevet
Mulig han må stå der i lengere enn to timer ;) hehe

Ja skulker vel litt tid jeg å! dette er verdt å få med seg!

Han skal jo bestille på telefon eller nett da ;)

Skrevet

haha læreren min blir surnår jeg "dropper" matte prøven, får å få tak i billetter. :grin:

Skrevet

hellvette, tror billet service er nede. jeg kommer i vertfall ikke inn. :crazy:

billett service er nede, men det er flere billetter til salgs.

Skrevet

Spiller ingen rolle om det er flere billetter til salgs når en ikke kommer inn. Jeg satt i kø i et kvarter via nettet til skolen, men da jeg endelig skulle få bestille, nei da godtok ikke billettservice at jeg var på skolenettet... Så nå sitter jeg hjemme.

Skrevet

nei, lite vits da.....

å jeg hadde billittene men når jeg skulle betale så var brukeren i mitt navn også skulle jeg bruke kortet til pappa, å det funka ikke. :crazy:

Skrevet

uff, det kommer sikkert noen flere, sikkert noen som har reservert for mange.

jeg skulka skolen, men ikke f.... men jeg skal nok på konsert.

Skrevet

HELVETE!

Dette var liksom min aller største drøm, jeg var villig til å gå langt for å realisere den, så jeg droppa noen skoletimer, men neida. Det bedritne systemet ga meg en error da progressbaren endelig var full.

Nå blir det å kjøpe på svartebørsen. Faen heller.

:mad: :mad: :mad:

Skrevet

sikkelig surt det her, hadde billettene men jeg fikk ikke betalt for det at brukeren var i et annent navn en kortet. :mad:

sikkelig surt dette her. :(

Skrevet

Ja, og jeg har sittet å ventet nesten 1 time når jeg ga opp. Lade baren var nesten helt full, så gikk den halvveis tilbake, skjedde flere ganger. Jævla dritt. Neste gang burde flere få selge biletter, slik at man kommer seg inn.

Skrevet

ja, men jeg tror jeg har billettene.

har aldri brukt billett service før så, men når jeg trykker på mine reservasjoner så står det:

13.10.08

AC DC - SITTEPLASSER 4 avlyst.

men dette skjedde for det at serverne til billetserive tok kvelden, har jeg da de billttene ?

Skrevet

ja, ehh nå kom den kø streken opp igjenn. :crazy:

noen som hvet hvilket nommer jeg skal ringe ?

Skrevet
  • Forfatter

Dere må tenke positivt, jeg har dog heller ikke fått billetter, det var selvfølgelig ingen som kunne betjene systemet når jeg møtte opp -.- Billetter gis hele tiden, og etter tre dager (billettservice's hentefrist) vil det slippes billetter i søkk og kav, så hang in there, det er allefall min plan

Skrevet

ja, skal nok få billetter. men man blir utrtrolig frustrert, når man har billette å ikke får betalt. utrolig kjipt.

Skrevet
  • Forfatter

Det er billettservice i et nøtteskall. Billettservice har ofte trøbbel med serverne under store arrangement, og i narvesen-butikker og postkontor landet over er det mangel på kunskap om systemet. Jeg tror ikke jeg har opplevd noen gang at å kjøpe billetter via billettservice har gått problemfritt. Det er til å spy av

Skrevet

men billetene er fortsatt i mine reservasjoner, men det står avlyst å det er forde serverne streika når jeg skukke betale. :crazy:

Skrevet

det er avlyste, det som er problemet. :crazy:

Skrevet

Både faren og moren til kameraten min var på både nettsiden og telefon, og de prøvde allerede før kl.9, men kom ikke inn på nettsiden.. :mad:

Fint billettsystem...

Skrevet

Billettservice fungerer utmerket når pågangen ikke er stor. Å få tak i billetter til større arrangementer er så godt som håpløst.

Nå kjøpte jeg nettopp en billett på billettservice, betalte med kort og printet ut billetten. Genialt.

Skrevet
  • Premium Medlem
Det er billettservice i et nøtteskall. Billettservice har ofte trøbbel med serverne under store arrangement' date=' og i narvesen-butikker og postkontor landet over er det mangel på kunskap om systemet. Jeg tror ikke jeg har opplevd noen gang at å kjøpe billetter via billettservice har gått problemfritt. Det er til å spy av [/quote']

De aller fleste i Narvesen har kunnskap om det å selge billetter! Det er bare det at denne gangen skulle Billettservice ta salget selv, og bruke Narvesen som utleveringssted for FORHÅNDSBESTILTE billetter. Skyt rett "person" neste gang....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …