Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Vet ikke hvor interessant det ville vært, men siden mange her på forumet har en genuin interesse for foto, kanskje vi kunne laget et eget underforum under ANNET hvor man kunne poste og diskutere foto, utstyr og lignende.

Jeg leser i alle fall med stor interesse alle innlegg som dreier seg om foto, og har stor glede av å plukke opp tips andre er villige til å dele.

Vet at det finnes mange andre egnede steder man kunne plassert et slikt forum, men det er nå en gang her jeg har funnet meg til rette... :)

Er ikke ute etter et dyptgående teknisk forum, men bare et sted man kunne delt litt erfaringer og kommentert hverandres bilder.

Skrevet

Ikke dumt forslag dette.

Foto av fly er tross alt en stor del av interessen til så og si samtlige på dette forum. Det er sikkert noen som kan bli litt småhorny bare av et heftig bilde av en spesiell maskin. DERFOR, et subforum hvor vi kan diskutere hvordan man går frem for dette bildet ?

Skrevet

Dette var et flott forslag som sikkert ikke er så altfor vanskelig å få igjennom. Leser også med glede inlegg som angår foto, som regel er det jo noen tips å plukke opp :) Som endel sier, flyspotting er jo nesten en egen sport :grin:

Skrevet

Jeg, blant flere, har tidligere foreslått dette. Men, det ser ikke ut til at det har slått igjennom gitt. I følge enkelte her inne, "så har vi jo foto.no til slikt prat".

Men, igjen, jeg håper dette er noe som går igjennom da foto er en økende interesse her på forumet.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Dere kan jo høre med dag da hva han sier?

• Premium Medlem
Skrevet

Har sendt ham en PM nå, så får vi se hva han synes!

Er fullstendig klar over at det finnes tilsvarende fora både på foto.no og lignende steder, men ser vel ikke noe stort problem i at vi kan ha et privat lite forum her også.

Har heller ikke noen tanker om at dette skal være et konkurrerende forum verken til foto.no eller Bilder/Screenshots her på forumet. Dette er bare et ønske om en plass der de med fotointeresse på forumet kan dele erfaringer - gjerne relatert til det å ta bilder av fly - men også av helt andre ting.

Skrevet

Godt poeng, Andreas.

Foto.no blir jo egentlig noe helt annet. Tror ikke det er mange som har like lyst til å dele bildene sine med alle "foto-nerdene" som er der, i forhold til det å legge ut bilder her.

Husker jeg la ut et bilde på foto.no en gang.. Alle som kommenterte bildet var helt henrykt over en eller annen linje som gikk på skrå i bildet.. :/

I snackbaren her tror jeg heller folk hadde lagt vekt på selve motivet, og litt enklere fototekniske ting.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...