Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen skjermer som er 19"

De trenger ikke være gamer skjermer, skal bruke disse til instrumenter og eventuelt FS commander via andre maskiner.

Og som bruken min tilsier, så bør heller ikke prisen bli så altfor mye pr skjerm for at ikke prosjektet skal bli alt for dyrt bare i skjermer.

Til dette prosjektet har eg vurdert 5 skjermer.

3 skjermer eg kommer til å kjøpe nye og av samme merket slik at eg da får de helt lik, som eg da skal bruke til selve spillet.

Og så 1 til fs commander, og 1 til instrumenter.

Muligens eg trenger noen flere skjermer også for å bytte ut 2 av de digre kassene eg har stående til 2 andre maskiner, det får eg se.

Men om du har noen LCD skjermer stående som du vil bli kvitt, da er eg åpen for pris diskusjon, om de er noen par år gamle da gjør ikke det så mye, så lenge det ikke er noen skader på de, eller bildet er noe feil på.

Kan til nød også være åpen for diskusjon ang. 17" men det vil da kun være for å bytte ut en av de andre skjermene eg har som tar så stor plass.

Ellers så er det 19" eg vil være mest interesrt i med tanke på at de skal brukes til instrument panel.

Send meg en pm vis denne meldingen er av interesse.

Mvh

Kristian Larsen

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...