Gå til innhold

Finnes det en bonde inni deg, så har denne kommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil du at jeg skal si? KREATIVT!

Selv har jeg ikke prøvd simulatoren (holdt på å skrive spill..) men dette kan jo uten tvil ikke være noe annet enn den perfekte gave til hvilken som helst "wannabe" bonde! :grin:

Dæven, nå fikk jeg ett kall! Hva sier dere til RÅNERSIMULATOR 2009? Her snakker vi den helt gjennomsnitlige Volvo 240, samt Notodden på spillet. I tillegg kan du få kjøpe til andre biler, stylingutstyr, gadgets og andre "rånestriper" for en billig penge. :grin: Dog, jeg trenger noen å lage spillet for meg, da jeg har null niks peiling på råning, eller biler for den saks skyld! :grin:

Skrevet

Slike Sim/Spill er ikke noe nytt, denne nedenfor

har allerede rukket å komme ut i flere ulike

versjoner:

jdnafbox.jpg

John Deere - American Farmer

mer om "spillet" her:

http://www.boldgames.com/products/jdnaf/jdnaf.html

og denne originale "American Farmer", som kom før

denne ovenfor:

jdafbox.jpg

http://www.boldgames.com/products/jdaf/jdaf.html

Disse er nok en av de bedre, når det gjelder selve "driften"

av en gård - dersom man ønsker å drive bondegård foran

pc'en i mellom flyvningene. Alt utstyret på gården, fra traktorer til skurtreskere osv osv. er selvsagt av

merket "John Deere" (som ikke burde være noen stor

overraskelse, tittelen på spillet tatt i betraktning!)

Skrevet
Hva vil du at jeg skal si? KREATIVT!

Selv har jeg ikke prøvd simulatoren (holdt på å skrive spill..) men dette kan jo uten tvil ikke være noe annet enn den perfekte gave til hvilken som helst "wannabe" bonde! :grin:

Dæven' date=' nå fikk jeg ett kall! Hva sier dere til RÅNERSIMULATOR 2009? Her snakker vi den helt gjennomsnitlige Volvo 240, samt Notodden på spillet. I tillegg kan du få kjøpe til andre biler, stylingutstyr, gadgets og andre "rånestriper" for en billig penge. :grin: Dog, jeg trenger noen å lage spillet for meg, da jeg har null niks peiling på råning, eller biler for den saks skyld! :grin: [/quote']

Jeg "disser" Volvon din Ivar ^^, går heller for Stian`s Mazda MX-6 <3

Skrevet

Mazdaen er nok ingen rånebil, iallefall slår den ikke Volvoen på å være harry. Men uansett, rånesim hadde vært fett. Man måtte styla bilen sånn at hoes'a på stripa skulle være med osv.

Er ikke selv noen fan av no mye styling av bil, men et slikt spill hadde jeg tatt ironisk nok og pimpa kjerra maks opp. :P

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...