Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes iTunes er genialt. Om du ikker av idioten som overloader med masse musikk du ikke hører på, o ghar nok plass på iPoden din, så erdet jo bare å plugge iPoden til, så synkes ting. Deilig.

Husker jeg var motstander av det før, men orden i mapper og filer er noe iTunes er for og det er jo genialt.

Skrevet

om du har ett helt sterilt system og bare skal ha alt 100% synka saa er det jo sikkert fint, men for de som enten bare vil ta ut x antall filer, legge til noe, gjerne ogsaa fra en annen pc osv, synes jeg itunes bare blir noe moel.

Og jepp, det er "good for me"

Skrevet

Du kan fint bare lage en spilleliste iTunes som du sier at skal synkes til iPoden og legge inn det du skal ha på iPoden der. Enkelt og bra.

Virker som om du har gjort deg opp en mening fordi bestekompizen din ikke liker det, Jon Longva.

Gi meg tre gode grunner til at drag-and-drop fra en mappe på datamaskinen er så gruelig mye bedre.

Skrevet

Ja, det var akkurat derfor jeg har den meningen, Olaf Ghanizadeh, en kompis likte det ikke (evt. kompiz), saa jeg tenkte jeg skulle vaere "kul" aa ha den samme meningen.

Kjerringa mot stroemmen lizzom!!

Jeg kan gi deg en god grunn, fordi jeg foretrekker det.

Jeg kan legge til filer, extracte filer fra ipoden (ja, tilbake FRA ipoden), akkurat de jeg vil, hvor jeg vil, uten noe tull eller dilldall, og det gaar raskt og uten problemer.

Browse gjennom pc'en og finne f.eks akkurat de filene jeg trenger fra en mappe som kanskje ikke er navngitt helt unisont, og legge til de. Eller dra til en venn, koble til ipoden min, og gi han f.eks ett par album som jeg bare kan kopiere direkte fra ipoden til hans pc...

Skrevet

Høres mer egentlig ut som det er ipoden og ikke itunes som plager deg. Og hvis du vil gi kameraten din et par album er det ikke noe problem å kopiere vekk filer som itunes har lagt til på ipoden din. Du har ipoden i diskmodus, sørg for å vise skjulte mapper. så navigerer du deg fram til iPod_Control og så Music. Bruk windows sin innebygde mappesøkfunksjon, bruk avansert søk og spesifiser musikk søk og søk ønsket artist eller album, så er det bare å kopiere. :)

Personlig må jeg si at jeg virkelig liker itunes, flott og organisert, har full kontroll på musikken og lydbøkene mine. Hadde sikkert brukt itunes om jeg ikke hadde hatt ipod også.

Skrevet
Og hvis du vil gi kameraten din et par album er det ikke noe problem å kopiere vekk filer som itunes har lagt til på ipoden din. Du har ipoden i diskmodus' date=' sørg for å vise skjulte mapper. så navigerer du deg fram til iPod_Control og så Music. Bruk windows sin innebygde mappesøkfunksjon, bruk avansert søk og spesifiser musikk søk og søk ønsket artist eller album, så er det bare å kopiere. :)

[/quote']

Vel akkuratt, er denne tungvintheten som gjoer at ett alternativ til itunes funker mye bedre for meg.

Hvorfor bruke itunes og fjase rundt i explorer naar jeg kan bruke ett program som gjoer begge deler for meg

edit: pluss at alt man extracter rett fra disken har noen helt absurde filnavn

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...