Skrevet 8. oktober 2008 16 år JEg vil gratulere Norges hovedflyplass - Gardermoen tillykke med de 10 årene, og håper de neste 10 blir enda bedre! :grin:
Skrevet 8. oktober 2008 16 år Happy Birthday to you ENGM/Gardermoen! May you expand further and have more intercontinental!
Skrevet 8. oktober 2008 16 år Gratulerer med dagen. Noen som vet om den 10 episoden som ble laga om Gardemoen 10år,er kommet ut?. Skulle være om de forsjellige flytyper og selskaper nå.
Skrevet 8. oktober 2008 16 år Vi i OFKL ferirer jubilanten ved og stille gratis FSX simulator x 2 for 2700 gjester på søndag.
Skrevet 8. oktober 2008 16 år Episoden ligger ute på TV Romerike. Har akkurat sett den. Ellers grattis til Gardermoen. Selv om jeg savner Fornebu fortsatt.
Skrevet 8. oktober 2008 16 år 2 siders artikkel i Romerikes blad idag om flyspotting.. Kreket som stilte opp til fotografering og interview i ett hel*etes regnvær forrige torsdag var.. jo du gjettet det.. meg...
Skrevet 8. oktober 2008 16 år Forfatter Tenk det, jeg er akkurat 5 år eldre en OSL..! jada, stemmer det, har bursdag i dag! :grin:
Skrevet 8. oktober 2008 16 år Gratulerer med dagen OSL Gardermoen! Mange gode flyminner der i fra gitt på de få årene jeg har levd.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.