camille fanjaud Skrevet 20. desember 2001 Skrevet 20. desember 2001 Er det noen som er interessert i å få en braathensrute fra gardermoen til longyearbyen??? jeg kan sende den. just mail me [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
TOS Skrevet 21. desember 2001 Skrevet 21. desember 2001 hadde vore glimrande kjekt me den ruto. Då har eg nåke å jera på julafto og.. du kan senda den te: tormod.sonstabo@c2i.net Siter
Kenneth Lima Skrevet 21. desember 2001 Skrevet 21. desember 2001 Hvis du gidder kan du likegodt fyre FLPen opp i mailboksen min også [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] PS: Mailadresse står i signatur Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 21. desember 2001 Skrevet 21. desember 2001 og min er lch78@lch78.com [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Atle Svanberg Skrevet 21. desember 2001 Skrevet 21. desember 2001 Ja gjerne!!!! atle_svanberg@hotmail.com Tusen takk! Siter
Arnt Kalseth Skrevet 21. desember 2001 Skrevet 21. desember 2001 ENGM - ENSB er vel strake veien vel? TORGA dept - UP600 ISD Thats it!? Siter
camille fanjaud Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Skrevet 22. desember 2001 BU495 : Oslo Airport Gardermoen - Svalbard Airport Longyear : ENGM TOMBO DEPARTURES DIRECT - RAMBU NDB (352.0) DIRECT - TRM VOR/DME (112.50) DIRECT - KERAL WAYPOINT DIRECT - NORVA WAYPOINT DIRECT - KOSEK WAYPOINT DIRECT - LABAR WAYPOINT DIRECT - ISD NDB (304.0) Then Isfjord arrivals ENSB Turen er 1125MN lang og jeg tok ca. 54000lbs fuel, det tar ca. mellom to og en halv til 3 timer!!! Det skal kontaktes fölgende under turen *ATIS *GARDERMOEN CLEARENCE *GARDERMOEN GROUND *GARDERMOEN TOWER *GARDERMOEN RADAR (DEPARTURES) *OSLO CONTROL *BODØ CONTROL *BODØ OCEAMIC CONTROL *LONGYEAR AFIS GADERMOEN CLEARENCE : *Gardermoen clearance, good morning, Braathens 495, clearance to Longyearbyen. *Braathens 495, Good morning, Gardermoen clearance, you are cleared to Longyearbyen via flight planned route TOMBO 1Alfa departures, squack----, QNH----. *Cleared to Longyearbyen via flight planned route TOMBO 1Alfa Departure, Squack---- and QNH---- Braathens495. Jeg har ikke tid til å skrive mer for jeg reiser om en time via gardermoen og frankfurt til lyon, så.... koz dere....... Siter
Christopher Eriksen Skrevet 22. desember 2001 Skrevet 22. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av camille fanjaud: Det skal kontaktes fölgende under turen *ATIS *GARDERMOEN CLEARENCE *GARDERMOEN GROUND *GARDERMOEN TOWER *GARDERMOEN RADAR (DEPARTURES) *OSLO CONTROL *BODØ CONTROL *BODØ OCEAMIC CONTROL *LONGYEAR AFIS Ikke glem Trondheim control Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 23. desember 2001 Skrevet 23. desember 2001 Hei jeg vil veldig gjerne ha den!!!! jul-b@frisurf.no [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.