Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Hvor lenge bør teinene stå og fylles med krabbe?

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Jeg har teiner som har stått over 140 timer! :grin:

Det blir kansje litt masing fra meg men jeg er nybegynner i dette spillet så da blir det litt mange spørsmål. :)

Hvordan kan jeg få mer enn 100 krabber i ei teine?

Skrevet

Da må du ha like mye "luck" som Sig og gutta. :) Min rekord er 84 Alaskan King crab i en teine eller pot som de kaller det, og ca 750 Ophelia(Opies)crab. :) Gjør som de andre her, sjekker survey i plotter og legger teiner/strings der det er mest rødt.

Skrevet
Jeg har teiner som har stått over 140 timer! :grin:

Det blir kansje litt masing fra meg men jeg er nybegynner i dette spillet så da blir det litt mange spørsmål. :)

Du må ikke la dem stå alt for lenge, maks 62 timer tror jeg det var. For det blir fritt for mat i teinene, og krabbene dør til slutt..

Hvor mange krabber du får handler jo om flaks, og det kommer og går ;) Noen ganger har du en rævva sesong, andre går knallbra

Skrevet

Satte en streng med 17 teiner i dag veldig langt syd, gjennomsnitt 102 King crab. Beste på 108, dårligste på 93. Bløtlegging 60 timer. :)

Skrevet

På slutten av sesongen så må du "gå over" båten din, som regel er det mest slitasje på kranen din. Har du ikke penger til å oppgradere/reparere så vil det garantert gå noe istykker ute på havet. Æ træng pæng. :)

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

I sesong 2 fikk jeg 751 krabber i en teine! :D

Skrevet

He he, høres litt finurlig og morsomt dette

spillet må jeg si! Jeg vil tro det nærmest

er "pensum" for dere som spiller dette, å

få med seg "Livsfarlig fangst" (Deadliest Catch)

som går på Discovery? Ganske interessant å følge

med på i allefall, det er nå helt sikkert!

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Beklager at jeg drar opp denne posten men:

Jeg var ute med Northwestern i dag i skikkelig uvær og fikk ca. 40% i tanken med krabbe, når jeg kom til land hadde alle krabben "blitt drept av uværet" slik at jeg ikke tjente en eneste krone :( kjipt!!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...