Per-kristian Jensen Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hei Hei! Er det tilfeldigbvis noen her på forumet som har spillet "Deadliestr Catch Alaskan Storm" og som kan hjelpe meg med et lite problem? Sliter med at Kamera Viewet spinner rundt i sirkel uten at jeg får gjort noe med det. I tilleg sliter jeg med å kjøre AA på med min PC av en eller annen grunn.. Siter
KJ Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Restart spillet og eventuelt pc'n, IKKE bruk alt+tab. Da skjer det bare igjen. Hvis du får feil i grafikken så løste det seg hos meg med å sette ingame aa på 2x, mens jeg har skjermkort satt til 4x i controlpanel. Hadde den først på off ingame og 4x i cp. Nå funker det som en drøm. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hvordan er dette spillet? Lest mye om det, men blir man lei etter 20 min? Siter
KJ Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg synes det er bedre enn Shipsim2008 f.eks. I DCAS må gutta spise, sove, sette pots, ta opp pots og banke is. Mye å gjøre. Men det kan vel hende man går lei, som med alt annet. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Kontrollerer man bare båten? bestemmer man selv når de skal spise osv? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hvordan er dette spillet? Lest mye om det' date=' men blir man lei etter 20 min? [/quote']Har ikke prøvd spillet selv, men om man skal tro anmeldelsene så er det ikke noe å "slå ræva i taket" for. Siter
KJ Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Kontrollerer man bare båten? bestemmer man selv når de skal spise osv? Du bestemmer absolutt alt. Utenom været da, det går sin gang. Men hvis du vil oppsøke dårlig vær så finner du det på plotter kartet. Jeg synes det var litt morro jeg. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Måtte kjøpe det kun for å prøve det, og jeg må innrømme at jeg ble sittende en stund å spille det, selvom der tar litt tid å dra frem og tilbake for å dra opp å sette ned teinene igjen, så er det morsomt når man får det til. Forresten noen tips til hvordan man får dem til å arbeide fortere, tar jo utrolig langt tid å ta opp en teine når man velger å ikke legge den ut på sammen plass igjen.. Akkurat ferdig med første sesongen, og jeg tjente jævlig godt Så har oppgradert båten litt, spent på å se om jeg merker noe forskjell. Når det gjelder vær, så står det jo "weather calm" når jeg starter på en ny sesong, skjer det ingen endringer sesong fra sesong eller? Siter
KJ Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Det masse endringer fra sesong til sesong. Inne i plotter så kan du se været, ved å speede opp tiden så kan du se været endres samt isbelte. Hvis du velger "store" og ikke "stack", så blir pot'n dumpa uti og henta senere automatisk, men til en liten pris. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Så om jeg velger Store, så henter noen andre den for meg? Siter
Nicklas Winger Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Er det noen andre enn meg som tror at en multiplayer på dette spillet hadde vært moro? Synes både spillet og serien er utrolig spennende Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Hadde vært veldig morro med mp funksjon, hvor man konkurerte mot hverandre i å få mest iløpet av en sesong, og lure hverandre med hvor det var "bra" fiske Siter
KJ Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Det finnes kun MP funksjon til Xbox360, ikke noe info om det kommer til PC. Når du velger "store" blir de hentet senere, av hvem vet jeg ikke, men siden det er til en liten kostnad så kan det være andre. På slutten av sesongen vil du kunne se i sluttoppgjøret hva det eventuelt har kostet deg og velge "store". Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg fikk ta i spillet, ettersom jeg digger serien, Men jeg må ærlig innrømme det at jeg holdt på og sovne noen ganger når jeg skulle hente 130-140 pot,s.. Så jeg har nok avisntalla greia igjen. Men spillet er helt ok. Men tror man må like serien for og like spillet noe særlig. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Hvor finner jeg dette spillet? Det ser ganske bra ut Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Tror det finnes på amazon eller noe slikt Har ennå ikke sett noen spill butikker som har det her i landet. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg og, mildt sagt Fan, akkurat hatt en dritt sesong, tror jeg klarte å få tak i 13000lbs krabber, ikke noe mer De andre hadde vel fylt opp kvoten sin, mens jeg fikk 40k i cash etter endt sesong.. Siter
KJ Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hvis du blir møkk lei de måken så kan du gå inn i Deadliest Catch Alaskan Storm\\Assets\\Sounds\\Sounds\\effects og lag en ny folder, kall den hva du vil. Finn så filene Seagulls_01.wav-Seagulls_02.wav-Seagulls_03.wav, og putt dem i den nye folderen. Da slipper du ihvertfall den kaklinga. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Fra litt training så fikk jeg nesten 30 000 amerikanske dollar på krabbene og omtrent helt fulle teiner, når jeg startet selv fikk jeg nesten ikke en dritt! Hvordan oppsøker man dårlig vær? Har lyst på litt utfordrende vær. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 30 000 Dollar er jo ingenting, har nettopp tjent litt over 560 000 på en sesong Dårlig vær kommer av seg selv, jo lengre ut i sesongene du er kommet, jo dårligere vær og fortere skifter det. Om du går inn på Survey radaren din, og velger på weather, så vil du se at det er grått, jo gråere/hvitere det er på radaren jo dårligere er været. Btw,hvilket båt bruker dere? Siter
KJ Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Northwestern. Det også snakk om at flere båter skal komme, Time Bandit og Maverick blant annet. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Ja,jeg venter egentlig på litt "mods" til spillet. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg bruker Northwestern og Bering Star. 30 000 pund var på kun 3 teiner Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet hvor man finner isen? Siter
KJ Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Gå inn i plotter og huk av for vær. Så er det masse is nord for St.Paul. Mer og mer lenger nord du kommer. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Har hørt at det skal være mye krabbe der, er det sant? Siter
KJ Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 De andre båtene er jo mye oppi der. Men jeg holder meg langt unna, for mye is og dårlig vær....snakker perfect storm når du kommer langt ut i sesongene. Da får du også mye skader på mannskap og utstyr, og det koster. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.