Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei! Er det tilfeldigbvis noen her på forumet som har spillet "Deadliestr Catch Alaskan Storm" og som kan hjelpe meg med et lite problem? Sliter med at Kamera Viewet spinner rundt i sirkel uten at jeg får gjort noe med det. I tilleg sliter jeg med å kjøre AA på med min PC av en eller annen grunn..

Skrevet

Restart spillet og eventuelt pc'n, IKKE bruk alt+tab. Da skjer det bare igjen. Hvis du får feil i grafikken så løste det seg hos meg med å sette ingame aa på 2x, mens jeg har skjermkort satt til 4x i controlpanel. Hadde den først på off ingame og 4x i cp. Nå funker det som en drøm. :)

Skrevet

Jeg synes det er bedre enn Shipsim2008 f.eks. I DCAS må gutta spise, sove, sette pots, ta opp pots og banke is. :) Mye å gjøre. Men det kan vel hende man går lei, som med alt annet. :)

Skrevet
Kontrollerer man bare båten? bestemmer man selv når de skal spise osv?

Du bestemmer absolutt alt. Utenom været da, det går sin gang. Men hvis du vil oppsøke dårlig vær så finner du det på plotter kartet. Jeg synes det var litt morro jeg. :)

Skrevet

Måtte kjøpe det kun for å prøve det, og jeg må innrømme at jeg ble sittende en stund å spille det, selvom der tar litt tid å dra frem og tilbake for å dra opp å sette ned teinene igjen, så er det morsomt når man får det til.

Forresten noen tips til hvordan man får dem til å arbeide fortere, tar jo utrolig langt tid å ta opp en teine når man velger å ikke legge den ut på sammen plass igjen..

Akkurat ferdig med første sesongen, og jeg tjente jævlig godt :D

Så har oppgradert båten litt, spent på å se om jeg merker noe forskjell.

Når det gjelder vær, så står det jo "weather calm" når jeg starter på en ny sesong, skjer det ingen endringer sesong fra sesong eller?

Skrevet

Det masse endringer fra sesong til sesong. Inne i plotter så kan du se været, ved å speede opp tiden så kan du se været endres samt isbelte. Hvis du velger "store" og ikke "stack", så blir pot'n dumpa uti og henta senere automatisk, men til en liten pris.

Skrevet

Det finnes kun MP funksjon til Xbox360, ikke noe info om det kommer til PC. Når du velger "store" blir de hentet senere, av hvem vet jeg ikke, men siden det er til en liten kostnad så kan det være andre. På slutten av sesongen vil du kunne se i sluttoppgjøret hva det eventuelt har kostet deg og velge "store".

Skrevet

Jeg fikk ta i spillet, ettersom jeg digger serien,

Men jeg må ærlig innrømme det at jeg holdt på og sovne noen ganger når jeg skulle hente 130-140 pot,s..

Så jeg har nok avisntalla greia igjen.

Men spillet er helt ok. Men tror man må like serien for og like spillet noe særlig.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Hvor finner jeg dette spillet?

Det ser ganske bra ut :)

Skrevet

Hvis du blir møkk lei de måken så kan du gå inn i Deadliest Catch Alaskan Storm\\Assets\\Sounds\\Sounds\\effects og lag en ny folder, kall den hva du vil. Finn så filene Seagulls_01.wav-Seagulls_02.wav-Seagulls_03.wav, og putt dem i den nye folderen. Da slipper du ihvertfall den kaklinga. :)

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Fra litt training så fikk jeg nesten 30 000 amerikanske dollar på krabbene og omtrent helt fulle teiner, når jeg startet selv fikk jeg nesten ikke en dritt!

Hvordan oppsøker man dårlig vær? Har lyst på litt utfordrende vær. :)

Skrevet

30 000 Dollar er jo ingenting, har nettopp tjent litt over 560 000 ;) på en sesong :D

Dårlig vær kommer av seg selv, jo lengre ut i sesongene du er kommet, jo dårligere vær og fortere skifter det.

Om du går inn på Survey radaren din, og velger på weather, så vil du se at det er grått, jo gråere/hvitere det er på radaren jo dårligere er været.

Btw,hvilket båt bruker dere?

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Jeg bruker Northwestern og Bering Star. 30 000 pund var på kun 3 teiner :)

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Har hørt at det skal være mye krabbe der, er det sant?

Skrevet

De andre båtene er jo mye oppi der. Men jeg holder meg langt unna, for mye is og dårlig vær....snakker perfect storm når du kommer langt ut i sesongene. :) Da får du også mye skader på mannskap og utstyr, og det koster.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...