Gå til innhold

Om du har lyst på noen utfordringer i kveld!

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Så kan jeg anbefalle deg og ta deg en tur sammen med oss på OFKL sin MP server, der vil du finne et skikkelig dritt vær på flyplassene sør for Trondheim. Jeg kan anbefalle ENGM-ENBR-ENVA. Har du ikke landet i cros wind før får du muligheten på ENVA. Det du må huske på er at Stress og crash detection er skrudd på. Vi benytter teamspeak for komunikasjon og ip på denne og server er den samme. Du benytter conect directly i MP menyen, det du umiddelbart vil merke er at denne serveren er så nøyaktig at du kan se flex på side mann. Vell møtt til en anderledes MP session. :-)

Ip er 195.159.196.20

Geir Ove

Skrevet

Vet ikke hvor mye trafikk det var ikveld... Men vet om mange her som spiller FSX mp.. Jeg hadde satt utrolig stor pris på hvis dere kunne ha laget flere sånne "events" på FSX MP med OFKL sin server!

For all del post i vei på forumet, jeg er med ihvertfall!

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

bare og fly det, server står på døgnet rundt, uten om service tider.

Skrevet

Ja.. men jeg tenker mer på events, hva med å lage en "tur" der man flyr i en gjeng? la folk få vite det i god tid så får man med seg mange!!! :) Men det er opp til OFKL så klart, hvis ikke dere gjør det gjør jeg det etterhvert, men i og med at dere har en server som er åpen nesten hele tiden ;)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Helt klart det er dette vi prøver på hele tiden, så jupp la oss kjøre på....kl 20 i kveld....møtes på Gardermoen..

Det som er viktig er at du har sp2 inne for og fly på denne serveren. Denne serveren har realismen satt så du får overstress om du flyr som en tulling, og crash om du setter flyet for hardt, samt koliderer. Dette setter strengere krav til komunikasjon som vi gjør via teamspeak. Slik serveren er satt opp i dag, kan du fly med utfordringer i sør norge, men med flott vær i nordnorge.... Vell møtt....Log inn med navnet ditt......og til de som er fristet til og begynne med kamazake flyvning som man har sett tendenser til tidligere, vi logger mac adressen på routeren eller modemet ditt...og vips,,,,så er du ute stengt for alltid, vi prøver og ha det hyggelig, og det har vi.....vell møtt

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...