Skrevet 3. oktober 2008 16 år Heisann! Jeg har tenkt å lage min første film, og dermed lurer jeg på hvilke program som er det beste for å redigere! Har 0 peiling på det! Kan gjerne være payware så lenge det er verdt pengene, siden dette er noe jeg skal satse på fremover ;D Er hyper cams pro version bra til opptak?
Skrevet 3. oktober 2008 16 år Du har jo fraps da Denne kan du få i freeware med da med begrensning 30 sek per opptak og en liten frapslogo i toppen av bildet. Du kan også kjøpe den å slippe dette. Det skal sies at Fraps faktisk stjeler en god del fraps faktisk :grin:
Skrevet 3. oktober 2008 16 år Forfatter Hehe, men 30 sek per opptak blir nok for lite du. Har du erfaringer med hyper cam pro da, Sindre?
Skrevet 3. oktober 2008 16 år Nå består et video sek av 25 bilder, hvorfor det er max 30 er fordi det er det et video sek i USA som heter av NTSC. HEr i Norge benytter vi 25 bilder i vårt PAL system, selv om det da består av 50 halvbilder. Så 25 gir deg perfekt video om PC din klarer dette sammtidig som og fly...lykke til.
Skrevet 3. oktober 2008 16 år Forfatter hmm, tror han mente at opptaket kun varte i 30 sek, ikke at man fikk max 30 frames som du mente etter hva jeg forstod
Skrevet 3. oktober 2008 16 år Jeg mente at freeware versjonen av fraps kun kan ta 30 sek per opptak. Men du kan ta så mange opptak som du vil iløpet av flighten
Skrevet 3. oktober 2008 16 år Forfatter Går det å legge i sammen de da eller må det i så fall bli mange forskjellige filmer?
Skrevet 3. oktober 2008 16 år Bruk Windows movie maker og lapp dem sammen til en film Så vidt jeg vet så kan du ikke ta opp film i FS med MM.. MM brukes til redigering da
Skrevet 3. oktober 2008 16 år Bruk Windows movie maker og lapp dem sammen til en film Så vidt jeg vet så kan du ikke ta opp film i FS med MM.. MM brukes til redigering da Nei, men bruk Fraps til opptak og Movie maker til redigering...!
Skrevet 3. oktober 2008 16 år Du kan jo også bruke den innebygde funksjonen i FSX, har ikke testa det selv, men det skulle visst spise mye disk plass, men det gjør jo Fraps også...vi snakker om GB for noen bitte små minutter.. :mad: Her er ei PDF fil som forklarer litt om denne funksjonen : Høyre klikk og "save as..."
Skrevet 3. oktober 2008 16 år JEg vil anbefale deg hypercam på det sterkeste!! Hvis du vil piffe opp filmen litt så anbefaler jeg det Active camera! Begge programmene er payware, men verd hver eneste krone hvis det er noe du kommer til å bruke mye, redigering funker jo fint i movie maker, men hvis du vil legge litt mer jobb inn i det kan du jo bruke Sony vegas eller noe lignende Så håper jeg vi får se noen filmer i nærmeste fremtid! Lykke til!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.