Paulo Fernandes Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Bonus-bilde: Legg gjerne igjen en kommentar Siter
Tommy Bernes Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Det var en ny vri! Men i praktfull Paulo kvalitet Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Flotte bilder! Veldig bra bonus bilde Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Sorry Paulo, men likte ikke Cessna bildene. Syns de er at for over redigerte! Ikke fargene og ikke belysningen du har satt på. SAS bilde var helt greit, men også over redigert. Siter
Martin Nylund Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Stilig! Gjenskinn under SAS flyet? Har de bona beongen eller? :grin: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Stilig! Gjenskinn under SAS flyet? Har de bona beongen eller? :grin: Bare jeg som kjedet meg i Photoshop Siter
Harald Strand Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Som en nevnte ovenfor synes Cessna bildene var overredigerte Men Boeing bildet var fint det! Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Fine bilder Paulo.. Men jeg har aldrig likt formen på den propellen til F1 Cessna 172. Helt feil.. Ser jo ut som et modellfly.. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 over redigert ? nei dette her var rett å slett deilig. en herlig stemmning i bildene, rett å slett nydelig. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Jeg takker for kommentarene Jeg er enig med at bilde nr 1 og 3 er overredigerte. Da jeg tok bildene var lysforholdene elendige og derfor var det vanskelig å redigere de til noe bra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.