Sana Riahi Skrevet 18. desember 2001 Skrevet 18. desember 2001 Flightsim.no er mye bedre enn Flightsim.com [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Det må jeg bare si... Alt er mye mer organisert og mer komplette filer. På flightsim.com er det så mange dårlig og ukomplette filer [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] FlightSim.no er absolutt det beste!!!! Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 18. desember 2001 Skrevet 18. desember 2001 Flightsim.com er etter min mening den beste siden for å få tak i filer. Hvis FS.no hadde hatt like mange filer som FS.com, hadde du nok sett "rot" her også.... Men ingen sider kan slå FS.no på det "lokale plan" Jens-Ole Siter
Sana Riahi Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Skrevet 19. desember 2001 Det er sant, de har mange flere filer, men det er så mange dårlige filer sånn som når jeg lastet ned en concordepakke til fs2k2 så virket den ikke. Måtte reinstallere FS for å spille... [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] Siter
Petter Dischington Skrevet 19. desember 2001 Skrevet 19. desember 2001 Helt enig Jens-Ole. Grunnen til at du ikke fikk Concorden til å funke kan være at den trenger concorde fra 2000. Siter
Gjest Skrevet 19. desember 2001 Skrevet 19. desember 2001 JA flightsim.no er bedere enn flightsim.com. PÅ flightsim.com kommer jo en nesten aldri inn og menyene err vasnkelige, men der er det mer downloads+ at jeg ikke liker at man må registrere seg for og laste ned. Men det er det ikke her. Takk for all den gode jobben Dag. du klarte det du ograniserte bra menyer synes at vi bør gi litt ros Til DAG HER! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.