A L Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hei! Jeg og daniel Eik Bruserud startet jo for litt siden Virtual vildanden.. VI har nå fått noen medlemer men vi trenger flere.. Men uansett så skal vi ha et åpningsevent Søndag den 19.oktober! kl. 18.00 og utover (maks 2 timer) åpningseventen vil forgå slik at vi setter opp en rute som vil gå innom flere flyplasservi kommer også til å skaffe ATC der det trengs! Mer info blir lagt ut på hjemmsiden vår når det nærmer seg! Dette vil foregå over Vatsim! Vi håper derfor at så mange medler seg inn, det er ikke store kravene når det gjelder logging osv... Virtual Vildanden Bli pilot i Virtual Vildanden! Siter
Lars Hassel Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hei, vil dette eventet foregå over vatsim? Hilsen Lars Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer med dagen Lars! Ja det forgår på VATSIM Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg blir nok med hvis dere klarer å skaffe godt med ATC Siter
A L Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Bra! Hsuk å melde dere inn i Virtual Vildanden da Jo flere som blir med jo flere ATC får vi med vettu! Her er ruten som skal flys! ENSN - ENCN - ENZV - ENBR - ENSN Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Destinasjoner * Bergen (Bergen lufthavn, Flesland) * Skien (Skien lufthavn, Geiteryggen) * Stavanger (Stavanger lufthavn, Sola) * Stockholm (Bromma lufthavn) Flåte Flytype Saab 340 Antall fly 2 Antall seter 33 Siter
A L Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 påpeke at vi IKKE Skal innom stockholm! Siter
Kai Dreyer Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Håper at dere har innhentet tillatelse fra Avinor om å bruke kartet fra siden demmes, uten noen som helst copyright? Siter
Daniel Larsen Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Det er mulig at jeg stiller som ATC på Geiteryggen. Må nesten komme tilbake til det, er ikke helt sikker på om jeg er tilgjengelig. Siter
A L Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 Flott! Da har vi ATC på ENZV og (ENSN hvis daniel kan? ) Skulle gjerne hatt en i Bergen også? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.