Lars B. Frostad Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (Bilde er copyright © NRK) (Bilde er copyright © NRK) Hei hvor det går! Og jommen ble det ikke litt utforkjøringer når snøen meldte sin ankomst i nordre Buskerud. På Ustaoset kom det ca. 10 centimeter med snø i løpet av natten, og dermed var kaoset mange steder i gang pga. såpeglatte veier. Les hele artikkelen her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.6242158 Se flere bilder her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/1.6242228?index=9 (Bilde er copyright © NRK) Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Usj, håper det blir lenge til det kommer snø her... Siter
Fredrik Wold Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Wohoooo! Snøen kommer Synd det bare er slaps og drit i Ålesund som regel, men fjellet blir flittig besøkt i år tenker jeg men detta så veldig surrealistisk ut så tidlig på året.. Global oppvarming anyone? Siter
Marius Sparby Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Pfft! Gi meg MER snø! Gi meg like mye som for et par år siden! Som for eksempel her Tatt i nabolaget der jeg bodde her i Larvik i desember 2006 Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 GI OSS SNØ!! Her i Bjørheimsbygd har vi ikke hatt skikkelig snø på.. lenge! i fjor hadde vi ikke snø som strakk seg mer enn 2 dager.. Må jo opp til farmor for å faktisk få se snø.. :grin: Siter
K J Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Global oppvarming anyone? Hehe, ligesom Jeremy Clarkson: "It's the coldest March for years...because of global warming". Siter
Magnus F. Meese Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 SNØ! Har kjent det har kribla som pokker i beina helt siden slutten av sommerferien! Nå er det bare å pakke fram rossignol-paret mitt og vente på snø, velpreparerte utforløyper og upreparert skog og fjell :cool: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ah, snø er ikke noe jeg ønsker akkurat nå. Lenge leve motorsykkelsesongen sier jeg! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Gleder meg til snøen kommer, men skulle gjerne hatt en garasje til bilen.. Siter
Martin Nylund Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 At ikke folk lærer...det er det samme HVERT år når snøen kommer. Bare vent og se på kaoset når snøen kommer til hovedstaden :grin: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Oslo + Snø = ? Spørsmålet er vel heller "hvor galt kan det bli?" :grin: Er vel derfor jeg foretrekker små bygder i nord; der blir det ikke kaos bare fordi det kommer litt snø... Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Huff, såg kaldt ut gitt.. Og her sitter jeg i Miami og nyter de 30 gradene i skyggen og leser om forskjellige stalls som skal demonstreres på CFI checkriden.. Men det hadde vært kult å stå på snowboard da.. Er eneste snøen er brukende til.. Det, og store åpne områder der en kan leke litt med bilen.. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Store forandringer på Ustaoset fra da jeg gikk der fra Finse for drøyt 2 måneder siden, da var det visstnok varmeste dagen målt på Finse på mange år... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.