Jarle Kristiansen Skrevet 18. desember 2001 Skrevet 18. desember 2001 Må svare på noen spørsmål og bli trukket ut for å bli meg. Men GRATIS det er det! Følg denne linken! http://www.gap.no/ Trykk så på konkurranse! Lykke til! Siter
Gjest Skrevet 19. desember 2001 Skrevet 19. desember 2001 Spørsmålene var ikke så helt enkle for en stakkars simpilot som meg. Nå må jeg snart se til å få meg et skikkelig flysertifikat! Siter
Timmy Brandt Skrevet 20. desember 2001 Skrevet 20. desember 2001 HVEM kan alle de spørsmålene der? En SAS kaptein som jobbet i SAS i 30år ? Jeg synes de var litt vanskelige, og synes nok at noe av de kunne vært med i FS2002! Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 20. desember 2001 Skrevet 20. desember 2001 Greie spørsmål dette, sikkert, for en som har CPL. Er ikke 100 % sikker på noen av de, men kan jo bruke elimineringsmetoden og litt logisk sans, så kan man jo finne ut av de på et eller annet vis. Må vel gå an å hjelpe hverandre litt her. Eller hva sier dere? Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 21. desember 2001 Skrevet 21. desember 2001 Spm'ene er ikke sååå vanskelige, litt tenking og kanskje litt bla'ing i PPL bøkene kreves, men ikke noe mere [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Tommy Martinsen Skrevet 21. desember 2001 Skrevet 21. desember 2001 Spørsmålene er nok ikke så vanskelige for noen som har flysertifikat, enten det er PPL eller CPL - dette er jo pensum til PPL, og ganske logiske og relevante spørsmål. Men de er lite FS relaterte, så jeg har stor forståelse for at mange her kan syns de er vanskelige. Siter
Jarle Kristiansen Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Skrevet 26. desember 2001 Spørsmåla er beregnet for PPL-A kunnskap. Hele siden GAP er beregnet for PPL-A flysikkerhet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.