KJ Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Har tjenstegjort under 2 konger i HMKG' date=' så for meg er det ganske enkelt. Bryr meg ikke så mye om hva Ari kaller dattera si. Men er det noe som truer Kongefamilien er jeg villig til å ofre mitt liv. Er ikke gal. :grin: Men en gang gardist, alltid gardist. [/quote'] ... Du skulle vært amerikaner De er jo stort sett Republikanere, jeg er Royalist. Siter
Alexander Storvig Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 Märtha? Gravid? Ikke nå lenger nei, tatullah(driter i hvordan det skrives) kom ut, men så vet vi ikke om Ari har vært aktiv igjen. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (Innhold slettet av moderator) Respektløst overfor både kongefamilien og nyfødte småbarn dette. Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 [ men så vet vi ikke om Ari har vært aktiv igjen. :grin: Men jeg forstår ikke hva som problemet til dere som er så negative om alt det norske? NRK har jo kongeprogram som Nytt på Nytt, Løvebakken etc. Kongehuset er noe jeg er stolt over, og jeg er stolt over å ha Mette Marit som neste dronning, bedre kandidat kan en ikke finne. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 (Innhold slettet av moderator) Respektløst overfor både kongefamilien og nyfødte småbarn dette. Det som Åge postet var en vits. Vitser er sjeldent respektgivende. Hvis du skulle gjort det samme med andre vitser av lignende eller mer respektløs sort mot kongehus, regjering og hele pakka, måtte du ha sensurert eller kuttet programmer som Nytt på Nytt, Torsdagsklubben, og andre i samme kategori. Å hisse seg opp over noe såpass uskyldig som dette virker på meg som ekstremt sært. Cheer up, hadde vi ikke kunne ledd av kongehus og myndigheter i ny og ned ville over 50% av humoren vår falt bort. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Dersom en vits som omhandlet et tilfeldig navn skal føre til bråk, synes jeg det er rart at denne tråden med fire sider som slenger ut forskjellige negative ting om det aktuelle navnet skulle vært slettet og Dersom dette hadde vært en post med bare positive ting om navnet, hadde jeg ikke kommet med vitsen Siter
KJ Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 what he said Av en eller annen merkelig grunn så minte du meg om Gov.Palin. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Okei, kongehuset er noe dritt og det nye navnet var ørlittegranne merkelig, men jeg tror jeg hadde blitt enda mer sliten om jeg skulle ha ofret så mye krefter som dere gjør på å irritere dere over dette. :grin: Synes synd på ungen også' date=' kommer nok til å bli mobbet fra barnehagen og opp til 10. klasse pga navnet. [/quote'] All due respect, men du er faktisk med å mobbe navnet. Hadde ikke følt meg spesielt bra om jeg var Eva Tallula og fikk lese det du og flere har skrevet om navnet i denne posten. :sick: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hvis du er av kongelig ætt, så blir du ikke mobbet uansett.. Hadde hun blitt mobbet, hadde evt. vært pga engleskolen til mora.. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Den tok jeg ikke helt ... Hvorfor kan man ikke bli mobbet om man er av kongelig ætt? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Om hun blir mobbet pga navnet er vel ikke akkurat noe man trenger å bekymre seg over før det eventuelt skjer? Om man liker ett navn og har lyst å kalle sin sønn/datter noe sjeldent så burde man jammen gjøre det også, kjedelig med en masse Morten, Per, Line og Nina i en klasse. Har hatt det selv. Standar navn er ut for tiden. Folk kaller barna sine bare mer og mer sjeldene navn, og "rare" navn er mer inn nå en det noen gang har vært i Norge.. Norge er igjen ett litt rart land på akkurat navne fronten, vi har ikke turt å bruke litt "rare" navn selvom vi synes enkelte av dem er fine, folk blir mobbet om de slipper en fis her i landet. En liten uting bare, men slik er det.. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Ja! Seriøst! Hva om du også prøver å holde deg litt seriøs og ikke begynner en evigvarende samtale som egentlig hører hjemme på MSN, men heller svarer? Monarki er noe dritt, men mobbing er enda verre, og det omtrent uansett hvem det rammer. Høres kanskje ut som om jeg overreagerer, men her handler det faktisk litt om prinsipper. Jeg kjenner godt til dette temaet og vet hvor jævlig mobbing kan være. Det burde utryddes totalt. Siter
Johan Luiggi Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Mobbere=(jeg overdriver ikke nâ jeg har blitt utsatt for det f******** d****greia selv, av folk pâ skolen som har dratt det over pâ nettet ogsâ)Burde landforvises eller straffes til â gjöre noe helt j****. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, mobbing er ikke noe moro som de ofrene som står fram her nå selv sier. Men jeg er allikevel helt enig med Even at det er svært lite trolig at et medlem av kongefamilien vil bli mobbet av de andre barna på skolen. Tror mye heller det vil være populært blandt barna hvis man kan bli en venn og får leke med det "berømte" barnet. Kjendishysteriet er langt fra over ennå og jeg tror det å ha en kongelig som venn og lekekamerat både vil kunne føles ganske gjevt og også bidra til å gi en viss status. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.