Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skrevet

I teorien er vel ikke Ari Behn og Märtha Louise kongelige lengre, men er jo dog en del av kongehuset desverre... :( Synes det var et spess navn med tanke på at ungen er norsk og ikke columiansk eller hvor søren Tallulah kommer fra :crazy:

Skrevet

Bare negativt her jo.. Balanserer litt med å si at jeg syns ikke bilder av en søt liten nyfødt kongelig var så fryktelig ille da jeg. :)

Syns dette i hvertfall er tusen ganger bedre enn alle puppeglippene, sexskandalene, trusesjokkene og annet fullstendig menigsløst piss og svada som vi daglig dynkes full av av media.

Skrevet

Hehe, har ikke fått med meg at hu var gravid heller jeg. Egentlig er det ett fett for meg om noen får en unge. For meg er ikke Märtha og han Ari noen andre enn noen jeg har hørt navnet på. Er ikke noen jeg ser opp til eller noe. Eneste grunnen til at folk vet om de er fordi de er "kongelige". Hadde det ikke vært for det hadde nok ikke noen visst om hvem de var ;)

Skrevet

Akkurat nå er jeg veldig usikker på om du er seriøs Alexander :P Ja, jeg ble sjokkert. Jeg visste ikke at hun var gravid, eller jeg visste det sikkert lengst inne, sikkert noen som har nevnt det før for meg. Men jeg har altså glemt det fordi det ikke føles noe særlig viktig å gidde å holde på slike opplysninger.

Nå er ikke jeg særlig gammel, men tørr å ro meg så langt ut på havet at jeg sier: Konge huset var bedre før i tiden ;)

Skrevet

Hmmm.... kva blir det neste? Dette kongegreiene har gått alt for langt. Hadde vore betre om me gjekk attende til vikingtida då kongen faktisk hadde litt makt. :-) Nei desse navna vert ein jo heilt tussete av.

Stakkars barn. Dei er jo nødt til å skjemmast av namnet sitt når dei vert eldre... :-s

Skrevet

Har tjenstegjort under 2 konger i HMKG, så for meg er det ganske enkelt. Bryr meg ikke så mye om hva Ari kaller dattera si. Men er det noe som truer Kongefamilien er jeg villig til å ofre mitt liv. Er ikke gal. :grin: Men en gang gardist, alltid gardist. :)

Skrevet
Akkurat nå er jeg veldig usikker på om du er seriøs Alexander :P Ja' date=' jeg ble sjokkert. Jeg visste ikke at hun var gravid, eller jeg visste det sikkert lengst inne, sikkert noen som har nevnt det før for meg. Men jeg har altså glemt det fordi det ikke føles noe særlig viktig å gidde å holde på slike opplysninger.

Nå er ikke jeg særlig gammel, men tørr å ro meg så langt ut på havet at jeg sier: Konge huset var bedre før i tiden ;) [/quote']

Går det an?

Bare du skrur på tv en så kommer det jo opp enten bilder eller film, eller han der i holmgang "Da var hun født, det vi har ventet på sååååå lenge, i dag skal vi diskutere om hun er søtere enn søstera, og i morgen skal vi diskutere om hvor fint dette navnet er"

Blir KVALM, går jo ikke an å se på tv:(

Skrevet

Går det an?

Bare du skrur på tv en så kommer det jo opp enten bilder eller film' date=' eller han der i holmgang "Da var hun født, det vi har ventet på sååååå lenge, i dag skal vi diskutere om hun er søtere enn søstera, og i morgen skal vi diskutere om hvor fint dette navnet er"

Blir KVALM, går jo ikke an å se på tv:( [/quote']

Hehe.. Ja, det kan du si. Kanskje du skal invistere i en parabol eller kabel tv slik at du slipper NRK og TV2

Skrevet
Har tjenstegjort under 2 konger i HMKG' date=' så for meg er det ganske enkelt. Bryr meg ikke så mye om hva Ari kaller dattera si. Men er det noe som truer Kongefamilien er jeg villig til å ofre mitt liv. Er ikke gal. :grin: Men en gang gardist, alltid gardist. :) [/quote']

...

Du skulle vært amerikaner :P

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...