Alexander Storvig Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Endelig er bildene her og jammen er det flott! Bildene hele Norge har ventet på. http://www.kjendis.no/2008/09/30/548699.html http://www.ba-avis.no/nyheter/article185733.ece http://www.vg.no/nyheter/innenriks/martha/artikkel.php?artid=517446 http://www.bt.no/innenriks/article637749.ece http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/article2684725.ece Ha en god dag! (Alvorlig talt, det er noe forbanna tull) Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hahahaha, den var god Alexander :grin: Siter
Jon L Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 ned med kongehuset :sick: finnes ikke noe mer uinterressant enn nyheter angaaende det as Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ned med Se & Hør, sier nå jeg... Samt kjendis-avdelingene hos VG, Dagbladet, m.fl... Det er lite som er så uinterresant som kjendisnytt! Siter
Audun Braastad Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skjønner ikke helt greia med at de alltid skal prøve å finne rarest mulig navn :crazy: I tillegg er Tallulah et navn fra amerikansk før-columbiansk tid. Ja? Er det ikke et NORSK kongehus vi snakker om? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 I teorien er vel ikke Ari Behn og Märtha Louise kongelige lengre, men er jo dog en del av kongehuset desverre... Synes det var et spess navn med tanke på at ungen er norsk og ikke columiansk eller hvor søren Tallulah kommer fra :crazy: Siter
Steffen Mork Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke spesielt sjokkerende at de fant på et sånt navn. Kult var det jo, det skal de ha. Kari Behn. Det hadde sikkert overrasket mye mer. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Med inntreden av både Mette-Marit og Ari Behn, synes jeg det markerte "begynnelsen på slutten" for kongehuset. Det ene er mer tragisk og patetisk enn det andre, velbekomme sier nå jeg.. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Bare negativt her jo.. Balanserer litt med å si at jeg syns ikke bilder av en søt liten nyfødt kongelig var så fryktelig ille da jeg. Syns dette i hvertfall er tusen ganger bedre enn alle puppeglippene, sexskandalene, trusesjokkene og annet fullstendig menigsløst piss og svada som vi daglig dynkes full av av media. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 ned med kongehuset :sick: finnes ikke noe mer uinterressant enn nyheter angaaende det as Er totalt 100% prosent enig i det' date=' og det meste som står her, og deg som skrev oppfor meg, HELT riktig! EDIT: Denne var ny: http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/ GÅR DET ANN? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ventet på? Kall meg gjerne lite samfunnsengasjert, men jeg hadde ikke engang peiling på at damen var gravid! :eek: Tror jeg må lese Se&Hør litt oftere.. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ventet på? Kall meg gjerne lite samfunnsengasjert' date=' men jeg hadde ikke engang peiling på at damen var gravid! :eek: [/quote'] /me agrees with Ivar! Mathias Siter
Åge Storli Berg Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hehe, har ikke fått med meg at hu var gravid heller jeg. Egentlig er det ett fett for meg om noen får en unge. For meg er ikke Märtha og han Ari noen andre enn noen jeg har hørt navnet på. Er ikke noen jeg ser opp til eller noe. Eneste grunnen til at folk vet om de er fordi de er "kongelige". Hadde det ikke vært for det hadde nok ikke noen visst om hvem de var Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Enig med deg Åge - Har heller ikke fått med meg at hun var gravid Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ble faktisk sjokkert når jeg hørte dette på radioen på tur hjem fra jobb. Tror jeg må lese litt i Se og hør'et til madammen så jeg får oppdatert meg på rikets viktigste saker. Siter
Alexander Storvig Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Serriøst? Visste dere ikke at hun var gravid? Jeg har sittet og ventet i 9 måneder på å se Tatulla... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Når sant skal sies, høres navnet hennes ut som en irakisk by. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Akkurat nå er jeg veldig usikker på om du er seriøs Alexander Ja, jeg ble sjokkert. Jeg visste ikke at hun var gravid, eller jeg visste det sikkert lengst inne, sikkert noen som har nevnt det før for meg. Men jeg har altså glemt det fordi det ikke føles noe særlig viktig å gidde å holde på slike opplysninger. Nå er ikke jeg særlig gammel, men tørr å ro meg så langt ut på havet at jeg sier: Konge huset var bedre før i tiden Siter
Alexander Storvig Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Akkurat nå er jeg veldig usikker på om du er seriøs Alexander Hehe, du kjenner ikke meg ser jeg. Jeg tuller ja... Siter
Åge Storli Berg Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Du Tullalah med andre ord.... Ordspill for de som ikke skulle skjønne det. Siter
TOS Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hmmm.... kva blir det neste? Dette kongegreiene har gått alt for langt. Hadde vore betre om me gjekk attende til vikingtida då kongen faktisk hadde litt makt. :-) Nei desse navna vert ein jo heilt tussete av. Stakkars barn. Dei er jo nødt til å skjemmast av namnet sitt når dei vert eldre... :-s Siter
Alexander Storvig Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Synes synd på ungen også, kommer nok til å bli mobbet fra barnehagen og opp til 10. klasse pga navnet. Siter
KJ Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Har tjenstegjort under 2 konger i HMKG, så for meg er det ganske enkelt. Bryr meg ikke så mye om hva Ari kaller dattera si. Men er det noe som truer Kongefamilien er jeg villig til å ofre mitt liv. Er ikke gal. :grin: Men en gang gardist, alltid gardist. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Akkurat nå er jeg veldig usikker på om du er seriøs Alexander Ja' date=' jeg ble sjokkert. Jeg visste ikke at hun var gravid, eller jeg visste det sikkert lengst inne, sikkert noen som har nevnt det før for meg. Men jeg har altså glemt det fordi det ikke føles noe særlig viktig å gidde å holde på slike opplysninger. Nå er ikke jeg særlig gammel, men tørr å ro meg så langt ut på havet at jeg sier: Konge huset var bedre før i tiden [/quote'] Går det an? Bare du skrur på tv en så kommer det jo opp enten bilder eller film, eller han der i holmgang "Da var hun født, det vi har ventet på sååååå lenge, i dag skal vi diskutere om hun er søtere enn søstera, og i morgen skal vi diskutere om hvor fint dette navnet er" Blir KVALM, går jo ikke an å se på tv:( Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Derfor man ikke ser på NRK eller TV2 Siter
Timmy Brandt Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Ventet på? Kall meg gjerne lite samfunnsengasjert' date=' men [b']jeg hadde ikke engang peiling på at damen var gravid! [/b]:eek: "What he said!" Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Går det an? Bare du skrur på tv en så kommer det jo opp enten bilder eller film' date=' eller han der i holmgang "Da var hun født, det vi har ventet på sååååå lenge, i dag skal vi diskutere om hun er søtere enn søstera, og i morgen skal vi diskutere om hvor fint dette navnet er" Blir KVALM, går jo ikke an å se på tv:( [/quote'] Hehe.. Ja, det kan du si. Kanskje du skal invistere i en parabol eller kabel tv slik at du slipper NRK og TV2 Siter
Jon L Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 er ett bra incentive for aa slippe det ville jeg tro iaffal Siter
Nicklas Winger Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Har tjenstegjort under 2 konger i HMKG' date=' så for meg er det ganske enkelt. Bryr meg ikke så mye om hva Ari kaller dattera si. Men er det noe som truer Kongefamilien er jeg villig til å ofre mitt liv. Er ikke gal. :grin: Men en gang gardist, alltid gardist. [/quote'] ... Du skulle vært amerikaner Siter
Johan Luiggi Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Ventet på? Kall meg gjerne lite samfunnsengasjert' date=' men [b']jeg hadde ikke engang peiling på at damen var gravid! [/b]:eek: "What he said!" What those two said! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.