Skrevet 30. september 2008 16 år Noen som får brev og greier fra nigeria her da? Hadde visst en gammel profil på ei dating-side. Og fikk plutselig brev fra ei søt dame vettu Veldig potensiell flyvertinne i fjølbua mi, og har selvsagt sterke mistanker om at det er fjusk og fant selvsagt. Så jeg har planer om å "scamme" nigerianerne :grin: Det må nå være kult ved siden av fly-bygginga. Må prøve å få ho til å sende nakenbilde av seg med en plakat det står Ivar på. Det er målet mitt :grin: Noen flere her som lurer nigerianerne da?
Skrevet 30. september 2008 16 år Ingen som tar kontakt med meg ;/ Slike mailer havner ofte veldig fort i søppelkassa for min del. Men kunne jo vært fett å tatt kontakt med noen da..... :grin:
Skrevet 30. september 2008 16 år Noen flere her som lurer nigerianerne da? Ikke jeg' date=' men har hatt mange timers fornøyelse med å lese disse sidene. Han har til og med klart å få dem til å sende seg penger! Trykk på Letters Archive, have fun! Mvh,
Skrevet 30. september 2008 16 år "Hello I haf my own bank! I wonder u wanna put mony in me bankz? I haf already 999999999 custumarz, and I haf good peopelz working in bank." Slik mail fikk jeg en gang Ellers jeg får bare brev og slikt fra gutter/menn Det gjør meg usikker og trist! Jeg fikk faktisk et brev fra PepsiCo Norge og en pakke med mye pepsi-stash for god reklame og lojalitet.
Skrevet 30. september 2008 16 år Forfatter hehe. Det er godt gjort altså :grin: Nigerianerne sende penger hit :grin: Hmmmm. Må forskes litt på dette her ja, hehe. Ho skriver jo at ho snart skal selge huset til faren sin som nylig daua i ei ulykke Hørt den før eller :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.