Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Noen som får brev og greier fra nigeria her da?

Hadde visst en gammel profil på ei dating-side. Og fikk plutselig brev fra ei søt dame vettu :D Veldig potensiell flyvertinne i fjølbua mi, og har selvsagt sterke mistanker om at det er fjusk og fant selvsagt. Så jeg har planer om å "scamme" nigerianerne :grin:

Det må nå være kult ved siden av fly-bygginga.

Må prøve å få ho til å sende nakenbilde av seg med en plakat det står Ivar på. Det er målet mitt :grin:

Noen flere her som lurer nigerianerne da? :D

Skrevet

Ingen som tar kontakt med meg ;/

Slike mailer havner ofte veldig fort i søppelkassa for min del. Men kunne jo vært fett å tatt kontakt med noen da..... :grin:

Skrevet

Noen flere her som lurer nigerianerne da? :D

Ikke jeg' date=' men har hatt mange timers fornøyelse med å lese disse sidene. Han har til og med klart å få dem til å sende seg penger!

Trykk på Letters Archive, have fun!

Mvh,

Skrevet

"Hello I haf my own bank! I wonder u wanna put mony in me bankz?

I haf already 999999999 custumarz, and I haf good peopelz working in bank."

Slik mail fikk jeg en gang

Ellers jeg får bare brev og slikt fra gutter/menn :(

Det gjør meg usikker og trist!

Jeg fikk faktisk et brev fra PepsiCo Norge og en pakke med mye pepsi-stash for god reklame og lojalitet.

Skrevet
  • Forfatter

hehe. Det er godt gjort altså :grin: Nigerianerne sende penger hit :grin:

Hmmmm. Må forskes litt på dette her ja, hehe. Ho skriver jo at ho snart skal selge huset til faren sin som nylig daua i ei ulykke ;) Hørt den før eller :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …