Skrevet 30. september 2008 16 år Har tittet litt på denne: FSeconomy og konseptet ser jo i utgangspunktet spennende ut. Før jeg eventuellt hiver meg på, hadde det vært fint å høre fra noen som har prøvd det.
Skrevet 30. september 2008 16 år Det ser artig ut. jeg kommer vel til og prøve det utover kvelden, men har du prøvd det nå?
Skrevet 30. september 2008 16 år Forfatter Hei Erik, jeg har ikke prøvd det selv ennå. Har brukt litt tid på å lese i forumet deres for å finne ut litt mer. Virker ganske interessant ut i fra det jeg har lest. Ser ut til å være et slags multiplayer FSPassengers. Kommer kanskje til å prøve senere i kveld hvis RL tillater
Skrevet 30. september 2008 16 år Send meg en mld, når du har testet det! Kansje vi kan lage et selskap i sammen
Skrevet 30. september 2008 16 år Nå har jeg fått åpnet kontoen min og skal finne min første tur, så jeg kan begynne og tjene penger, og bli en rik mann
Skrevet 30. september 2008 16 år Forfatter Lykke til Erik. Jeg tar kontakt når jeg har kommet igang selv. Noen flere som har prøvd/vil prøve dette?
Skrevet 30. september 2008 16 år Jeg har akkurat slengt inn at jeg ønsker meg en konto, blir spennende å se hvordan dette fungerer i praksis.
Skrevet 30. september 2008 16 år Nå har jeg tjent mine første gryn Fly en cessna 172 uten Autopilot.Turen gikk frs BIIS til BIKR. Det er på Island. Det tror det største flyet som jeg har sett er Atr.
Skrevet 30. september 2008 16 år Tjente du mye? Tar jo årevis å få råd til ett fly, når man blir betalt 4-5k per oppdrag om man er heldig Men skal vel være sånn, får vel ikke stort er i virkeligheten. ATR er nok det største ja, har ikke sett større selv. Hadde jo håpet på å bli leiet inn til Charter med 737
Skrevet 30. september 2008 16 år Tjente 517 for en time fly tur med 3 pax, men hvis du danner en gruppe, så for du kjøpt fly eller utstyr til og drive en flyplass. Da vil alle i den gruppa fly for gruppa. Jeg håper også at det vil komme større fly.
Skrevet 30. september 2008 16 år Jeg drev en del med FSE for et par år siden. Konseptet er jo veldig bra, og jeg syntes det fungerte bra i praksis også Man blir litt hekta etterhvert
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.