Flemming Skogen Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 Noen som sitter på DC10 Aircraft Operations Manual eller vet hvor den er å få taki ?? Siter
Christian Håkonsen Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 Heisann, Jeg sitter ikke på den, men jeg har en som ligger og venter på meg i Stockholm + at jeg har både flight manual og route manual fra DC-10 (Scanair/SAS). [ 17-12-2001: Endret av: Christian Håkonsen ] Siter
Flemming Skogen Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Skrevet 19. desember 2001 Ja, fint for deg det, men jeg lurer på om det finnes noen nedlastbare !? Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 23. desember 2001 Skrevet 23. desember 2001 Hei Christian. Er du fornøyd med den manualen jeg sendte? Jeg skjønte ikke så mye av den så [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] hehe Siter
Christian Håkonsen Skrevet 24. desember 2001 Skrevet 24. desember 2001 Hei Andreas! Jajamen, manualene er toppers. Får også en AOM av en kamerat som jobber for SAS i Stockholm når jeg besøker han på nyåret. Vel, jeg skjønner ikke alt som står i de manualene jeg heller, men endel ihvertfall. Den tekniske boka for SAS fra 70-tallet er litt heavy...masse matematiske formler som vi bare kan glemme i dag [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Håper ikke det er noen matematikklærere i forumet..da får jeg svi..hehe Åssen går deg med deg? Er du i militæret, fått ny ICQ, eller hva? God Jul! Hilsen Christian Siter
Karl R Pettersen Skrevet 25. desember 2001 Skrevet 25. desember 2001 Fulgte med en svær lefse til ett DC10 som ligger som freeware til FS2000, men er usikker på om det er akkurat den du er ute etter. Har performance tabeller og slikt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.