Skrevet 29. september 2008 16 år Var visst et kraftig jordskjelv i New Zealand for en halvtime siden. 7.3 på ricthers skala. Noen som vet noe mere om dette?
Skrevet 29. september 2008 16 år Fant denne: http://www.geonet.org.nz/earthquake/quakes/2976367g.html
Skrevet 29. september 2008 16 år Huffda, håper skadene evt. bare ble materielle. Gunnar Seljeseth bor jo der, kanskje han vet mer eller merket dette? (Ser forresten på oppdaterte nyheter på ABC/Australia, men finner ingenting om det der).
Skrevet 29. september 2008 16 år Forfatter Finnes ingen nyhetsoppdateringer etter 5.45 lokal tid fra de aktuelle mediene der nede. Det er ihvertfall grunn til bekymring Det ble nevnt på Fox news channel for en liten stund siden. Så det ikke selv, men jungeltelegrafen har vel begynt å gå da. Skjelvet var visst utenfor kysten, og vi husker vel fortsatt tsunamien i thailand m/omegn.
Skrevet 29. september 2008 16 år Hei! Vet ikke helt hvor Gunnar Seljeseth befinner seg der nede jeg? Men han kan sikkert komme med fakta:) Hilsen Lars
Skrevet 29. september 2008 16 år Tja, jeg merket i alle fall ingenting... "Possibly felt on the eastern side of North Island" tolker jeg som at det kan ha blitt merket, men at sansynligheten for større skader er minimale.
Skrevet 29. september 2008 16 år Liten oppdatering; New Zealand Herald har skrevet om skjelvet; http://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=10534917 Men skjelvet får ellers liten oppmerksomhet, blandt annet var det ikke nevnt i den siste nyhets-sendingen på den radiostasjonen jeg hører på (som også har nettradio; www.lifefm.co.nz). Så det eneste som blir "ekstra stressende" for meg i dag vil nok være å legge inn scenery og annet av addons i FS9, da jeg i går formaterte hele stasjon D, og det er der jeg har FS...
Skrevet 29. september 2008 16 år Forfatter Godt å høre at det ikke var en alvorlig situasjon. Aldri godt å vite. Blir litt stressa med en gang man hører om skjelv over 6 på skalaen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.