Skrevet 29. september 2008 16 år Dersom det er flere med litt maritim erfaring og interesse her, kan kanskje dette være litt morsomt å se på: I kveld har den nye doku-såpe serien: "Ferjän" premiere i Sverige på Kanal 5, serien er altså en dokumentar og ikke fiksjon - og er fra Viking Line sitt skip: "M/S Viking Cinderella" som trafikkerer mellom Stockholm og Mariehamn (Åland). Flere steder kan man lese om denne serien på nettet, som det er store forventinger til. Nettsidene til "Se og Hør", har bl.a. laget denne artikkelen om serien: http://www.seher.no/php/art.php?id=788314 Det viser seg at Kanal 5 har blitt nedringt av engstelige passasjerer, før første episode vises i dag - da mange er nærvøse for at de kan bli pga. at de har vært utro m.m. Se "teaser" (reklame-snutt) fra denne serien her: [video:youtube]eGiE6HSNut0 Utdrag fra Se og Hør: I kveld vises første episode av svenske Kanal 5s serie "Färjan", som skildrer livene til personalet på Finlandsbåten Cinderella. Men ikke alle gleder seg like mye til kveldens TV-underholdning. Ifølge Expressen har TV-kanalen blitt nedringt av urolige reisende i forkant av kveldens premiere, som frykter at deres utroskap og fyllefadeser skal vises på TV. - Jeg reiste med Cinderella tidligere i år, og jeg vil absolutt ikke at dere skal vise noe fra den turen. Etter turen ble jeg gravid, og jeg vil virkelig ikke at mannen min skal se hva jeg gjorde, skriver en urolig reisende. - Det som skjer på båten, blir på båten, skriver en annen gjest, som tilsynelatende er en av flere som la igjen hemningene hjemme i det de gikk ombord på "Cinderella" Kanal 5 mener at de reisende har vært fullt klar over at de ble filmet da de var på båten, og at de som eventuelt har vært utro mot sin partner, alltid risikerer å bli oppdaget. - Vi har hengt opp lapper på båten, og personalet har informert om at det blir filmet der, og kamerateamet har vært helt synlige, forteller pressesjef i Kanal 5, Dan Panas til Expressen. For de som kan ta inn "Kanal:5" fra Sverige, kan nok denne bli interessant å følge med på.. :cool:
Skrevet 30. september 2008 16 år Forfatter Den skal altså gå hver mandag fremover på Kanal:5, med sendetid kl: 20:00 (én time pr. episode). Hele første episode er allerede lagt ut på Kanal:5 sin Web-tv, og kan sees her: http://kanal5.se/web/guest/webbtv/-/k5videoplayer/playlist-name/Farjan%20101/none/ (kommer noen reklame-pauser etterhvert, men ikke trykk noen ting - så vil den fortsette av seg selv!)
Skrevet 30. september 2008 16 år - Jeg reiste med Cinderella tidligere i år, og jeg vil absolutt ikke at dere skal vise noe fra den turen. Etter turen ble jeg gravid, og jeg vil virkelig ikke at mannen min skal se hva jeg gjorde, skriver en urolig reisende. - Det som skjer på båten, blir på båten, skriver en annen gjest, som tilsynelatende er en av flere som la igjen hemningene hjemme i det de gikk ombord på "Cinderella" Haha! Det er det dummaste jeg har hørt! De som er så fantastisk dumme at de drekker seg så dritings at de mister fullstendig kontroll, ja de fortjener virkelig å se seg sjøl på TV. Så lærer de kanskje...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.