Mads Hjemmen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hei. Har blitt lite flyging på meg i det siste, men jeg har da fått litt tid i luften. Har tatt noen bilder som jeg er fornøyde med, og tenkte å vise de her. Gi gjernekonstruktiv tilbakemelding og ros. Enjoy!(tekst under bildene!) Her fra final på ENGM En kanskje littforhard touchdown på ENGM :grin: Under climbing fra Skien Flyplass Utenfor den greske kysten :grin: Elsker vannet i FSX! Dette bildet er jeg mest fornøyd med. Digger vinkelen! Husk; Kommenter Takk! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Helt greit dette Mads. Likte også det siste bilde best Men skal du ikke skaffe deg noen payware fly til FSX snart? Blir det ikke litt kjedelig med bare default? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Joa, det er sant. Men jeg mister så utrolig mye FPS av det. Det eneste jeg har som jeg kan fly med er Carenado Mooney og Flight1 Cessna 172 Siter
Mads Hjemmen Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Er det ingen fler som vil kommentere? Siter
A L Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Dette var fine bilder, fin AA, og bra grafikk! Er enig med Paulo at du burde skaffe deg payware, det finnes jo ikke PMDG 737 serien til FSX så da blir det nok noe fra wilco som jeg vil annbefale! Selv har jeg Airbus Vol.2 og 737 PIC er storfornøyd med begge!, så da får du velge utifra hva du helst liker å fly! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Ja. Skal prøve å få kjøpt meg noen fine fly. AA'en på bildene er faktisk ikke mer enn AA 2x Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.