Martin Nylund Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Vel, det er vel det jeg kan begynne å kalle det - World Tour. Etter to flotte turer har jeg byttet ut Level D 767 med lillebroren - CaptainSim 757. Meningen var å ende opp i New York, nermere bestemt La Guardia, men slik ble det ikke. Her kommer bildene, konklusjon nederst. Som dere ser kom jeg aldri til La Guardia. Ved T/D fikk jeg CTD :cry: Etter litt research fant jeg ut at det er et kjent problem. En annen ting er at hjulbremsen kommer på etter T/C, og den får man ikke av. CaptainSim jobber med en servicepack. Min 757 blir stående på bakken inntil videre. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Veldig fine bilder! Digget første og siste! Hvor mye AA bruker du? 50X :grin:? CTD er vel ikke til å unngå desverre. Fikk det selv med PMDG 747 NY - FRA Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Fine texturer utvendig på cpt sim 757. Og det 2D panelet ser jo real ut. VC,ser bra ut,men fargen stemmer ikke helt spør du meg. Du verden,hvor gammeldags 757 cpitten ser ut kontra Airbus... har flydd for mye Airbus i det siste :grin: Siter
Martin Nylund Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 Hvor mye AA bruker du? 50X :grin:? Den står på 8X Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg sier det bare igjen.. Ingen.. Absolutt ingen i hele bransjen lager så sinnsyke virtual cockpit som Captain sim gjør i denne modellen av 757`en.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.