Bjørn J. Jensen Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Satt og kjedet meg litt i dag så fant jeg på å lage litt fotoscenery av Fredrikstad sentrum.. (ER DET NOEN SOM VET ÅSSEN JEG KALIBRERER FLYFOTO FRA F. EKS FINN.NO INN I SBUILDERX?) Men here we go: Bjørn Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 I alle dager mann!!! Nå ble jeg heeeel tent!! Fy farsken så bra!!! Hvordan gjør vi vanlig dødelige dette?? Herre min det hadde vært kult å gjort dette på min hjem plass Alta!! Siter
Lars Hassel Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Halloy Meget flott arbeid, når du nå har tatt Freksta, er det veldig mye arbeid og bevege seg litt lenger opp, nærmere bestemt Særp? Hadde vært utrolig tøft med dette får Sarpsborg også Hilsen Lars Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 Takk takk Kan sikkert prøve å lage oppover mot særp og, men problemet er at det blir to forskjellige kartleverandører så det blir et som dette og et kanskje som er mørkere, nesten uten farger.. Programmet jeg har brukt er SbuilderX med direkteimport fra "Virtual Earth" siden jeg ikke klarer å plassere egne flyfoto tatt fra finn.no osv.. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Det der var skikkelig gromt Bjørn. Du må gjerne fortsette og forske på det der. Er det ikke mulig å bruke filtre eller noe slikt for å sy sammen bilder fra flere leverandører slik at farger vil stemme? Uansett kjempeflotte bilder Blir jo nødt til å fortsette med hele Norge du nå Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Herlig! Har en forkjørlighet for Fredrikstad ettersom jeg er vant til campinglivet utpå Enhuskilen Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jess Send dette til meg a! Du fikk med huset mitt forresten :grin: Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 er det vann nede i høyre hjørne på bilde 6? En liten blooper? :grin: Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Disse var råe! Fy faen så digg det hadde vært å hatt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.