Jarle Vidtun Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 Hei, Jeg har XP og lurte på hvordan FS2002 funker i XP.... Jeg installerte det næmlig, men jeg fikk ikke startet det opp! Noe spes du må gjøre?? Takker og bukker for alle svar!! JAV [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Einar Kristiansen Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 Ingen ploblemer hær... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) WIF-040 Siter
Fredrik Mårtensson Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 Jag tycker att det fungerar bättre i XP än med 2000, men det är ju min mening då [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Mvh Fredrik Siter
Jarle Vidtun Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Skrevet 17. desember 2001 Einar: Du bare installerte den som normalt?? Gjorde ikke noe spes.. JAV Siter
Baard C Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Jarle Vidtun: Einar: Du bare installerte den som normalt?? Gjorde ikke noe spes.. JAV Hei Jarle! Jeg har som du installert FS2002 på min PC og XP og det funker 100% her så skjønner ikke hvorfor det ikke går hos deg..... Men får du ikke startet den i det hele tatt? Hva slags feilmeldinger kommer? Jeg har installert tilleggsprogremmer også uten problem. Bruker FSnavigator 4.0. Squawkbox ver. 23.5 beta og alt dette funker bra med XP. Prøv å reinstaller Win XP , kanskje du mangler noen systemfiler? Siter
Jarle Vidtun Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Skrevet 17. desember 2001 Hei, Jeg installerte den som normalt.. men på d: i stedet for c: da jeg har ca. 5gb der og ca. 3gb på c... Har dette noe å si? Jarle Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 Heisann Jarle! Har lest et sted at det skal være best å installere spill og programmer hvor de anbefaler å bli installert (dvs. det stedet som kommer opp automatisk). Har testet dette selv også. Hadde et spill som ikke funket (husker ikke hvilket) som jeg hadde lagt i D:\\. Jeg avinstallerte det og la det i den katalogen som kommer opp automatisk (C:\\ et sted) og spillet funket! Hint hint [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Mark - Rune Bannister Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 Hei! Jeg har winXP og MFS2002 på maskinen, win på C:\\ og MFS2002 på D:\\. Dette går helt fint hos meg. Siter
Baard C Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Jarle Vidtun: Hei, Jeg installerte den som normalt.. men på d: i stedet for c: da jeg har ca. 5gb der og ca. 3gb på c... Har dette noe å si? Jarle Det har ikke noe å si! Jeg valgte selv å legge in FS2002 på D så lenge du ikke endrer noen filer underveis vil dette funke bra. Men tror nok du bør avinstallere fS2002 og installere Win XP på nytt, deretter FS2002 på nytt. Hvis ikke dette hjelper så har jeg ikke flere råd dessverre.... Siter
Einar Kristiansen Skrevet 17. desember 2001 Skrevet 17. desember 2001 WIN XP på stasjon C,FS 2002 på stasjon D...thats it!!! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY WIF-040 Siter
Jarle Vidtun Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Skrevet 17. desember 2001 Hey, Takk for alle svar! Jeg installerte FS2002 igjen, men la den nå på C! Da funka det! Takk for all hjelp! JAV [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.