Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 94
  • Visninger 41,5k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Hei

Mer en gjerne. Har vært på de fleste FLG,og det var både morsomt og hyggelig og møte likesinnede så og si;)..

Dere er flinke som får til dette, og skal ha all mulig ros for det

Oddvar

Skrevet

Nei, er 17 og har ikke sertefikatet helt enda.. Andreas Nysveen har i allefall bil. ;)

Edit: såg at Andreas hadde sagt han skulle.. :blush:

Skrevet

har du kanskje lyst på/plass til en ekstra pers. med pc, og en bag? Så slepper eg og å ta fly. er ikke så veldig gira på å sende pc'n med fly eg heller ;)

Skrevet

Vel, kanskje vi skal avtale sånt på MSN eller privat melding, så samler vi heller "ja"-svarene her? ;)

Jeg kommer også gjerne, om det passer. Var litt uheldig med datoen forrige gang, for min del...

Skrevet

Er selvfølgelig enig. Var tenkt som et litt ut i luften svar, som ikke sku vere så seriøst, da det er for langt frem i tid til å svare og upassende offentlig. Men ser at det var heller dårlig lagt fram.

Skrevet

Hei Geir!Takk for sist!Kjæmpefint at dere engasjerer dere for å få til et nytt FLG 09.Har hvert på de to forigående å det var bare kjæmpebra.Kommer selv om jeg har blitt et år eldre,ingen aldersgrense oppover håper jeg?

mvh Arne (scandinavien 337)

Skrevet

Skal ikke se bort ifra at jeg kommer ;)

Skrevet

Selvsagt ikke, men det blir kanskje litt kjedelig å bare se de andre fly (snakker av erfaring). Men det foregår jo også mye annet på et slikt treff som er verdt å få med seg. Ikke minst å sikle på resultatene av maaaange timer med cockpitbygging (håper da at noen av disse kommer og har med seg noe utstyr som sist) og å besøke "shoppen" til Dag. :grin:

Skrevet

Hei , man kan vell forvente litt mere info rundt dette i slutten av november. Vi skal pinpointe vilken ressurspersoner vi har, hva vi skal gjøre etc. Men det skal gjøres i god FLG ånd. Stay tuned....

Skrevet

Mega! Jeg har jo allerede annonsert at jeg er med, men jeg lurte på om du har en hvis formening om når det vil foregå? Må vi vente til høsten '09 eller blir det som '06 at det blir tatt et par måneder inn i det nye året?

Skrevet

Intill teamet er satt, er det desverre ikke mulig og besvare slikt er jeg redd. Det blir vell som de andre gangene, vi lanserer en dato lang tid i forveien, og gjennomfører deretter.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …