Lars Peter Galaasen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Hei. Noen her som sitter på et eldre type AGP skjermkort ala Geforce/Nvidia tnt2/3dfx voodoo 5?? Har en eldre IBM maskin som trenger et sånt kort. Kan ikke bruke de nyeste AGP kortene, da de er "twisted slots" L.P.G. Siter
Steffen Mork Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tror jeg har et Geforce 4 Ti 4200 (128MB!) liggende i en PC fra 2002. Hvis jeg finner frem igjen det, tror du det vil passe? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tror faktisk jeg har både ett Nvidia 6600GT, og ett Nvidia 4800ti SE liggende hvis du er ute etter ett! Mathias Siter
Lars Peter Galaasen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Hei Steffen. Ja etter hva jeg kan se passer Geforce 4 Ti 4200 fint til de gamle AGP kontaktene. Er interessert i det, hvis du finner det. Nyere AGP kontakter er snudd 180 grader på hovedkortet og vil ikke passe. Lars Peter. Siter
Enok Liknes Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Hei, Har både Voodoo 5, Riva TNT2 og ett geforce2 gti kort liggende en plass,annser dette som skrot så disse kan du få gratis mot porto selvsagt. Er for tiden bortreist så kan nok ikke bli sendt før i månedsskiftet visst du er interesert. Siter
Lars Peter Galaasen Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 Hei Enok. Tar gjerne imot disse kortene, og jeg betaler selvsagt portoen. Se privat beskjed. mvh. Lars Peter. Siter
Steffen Mork Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Du kan godt få mitt også mot porto. Jeg vet hvor jeg har det, men jeg kommer ikke så lett til det akkurat nå bare. I morgen eller søndag skal jeg kunne få fatt i det, og kikke nærmere på det. Det er godt brukt fra 2002 og til 2005, da jeg kjøpte meg 6800 Ultra AGP til 4900kr Teknologien har gått frem og prisene har gått ned gitt. Kortet har aldri vært overklokket, og støvet som har samlet seg skal jeg prøve å fjerne. Sist jeg prøvde å fyre opp den gamle traveren i fjor en gang fungerte det helt fint. Siter
Lars Peter Galaasen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Steffen. Ok, se privat beskjed. Lars Peter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.