Sondre Holmen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=530671 "Det tok gruppen nærmere to timer å dytte flyet på 20 tonn de drøye 800 meterne bort til servicepunktet. Men en av dytterne så likevel det positive i situasjonen. - Takk og lov at det bare var et 20-tonns fly. Hadde det vært et stort fly hadde det tatt knekken på oss, sa han etter styrketreningen, ifølge Daily Mail." Siter
Einar Kristiansen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 :grin: :grin: Er det mulig? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Dette er nødt til å være en spøk! Siter
Sondre Holmen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Dette burde nesten hvert en april spøk! Skjønner ikke at passasjerene i det hele tatt fikk lov å gå ut av flyet mitt på rullebanen? Og hvor bra er det egentlig og dytte et så stort fly etter vingene/flaps? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Vingene og flapsen er solide, de tåler jo vekt på mange tonn. :grin: Men at de måtte dytte flyet, nei, jeg tror fortsatt ikke på det. :grin: Siter
Tommy Hansen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Var jo en tråd om et liknende tilfelle for en stund siden her inne. Da var det et afrikansk selskap hvor passasjerene måtte trå til som pushback service. :grin: Siter
Christian Paulsen Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Dette burde nesten hvert en april spøk! Skjønner ikke at passasjerene i det hele tatt fikk lov å gå ut av flyet mitt på rullebanen? Slik jeg forstår det var det vel nettopp det de ikke gjorde. Passasjerne satt pent ombord' date=' mens flyet ved hjelp av flyplassarbeidere ble [i']pushed to gate[/i], som det vel heter... Men ja, det ser og høres litt snålt ut dette her :grin: Siter
Lars B. Frostad Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Ja media synes nok det passet best å skrive "passasjerer", i stedet for "flyplassansatte" eller lignende. Noe av det første jeg så på bildet, var at disse såkallte "pasasjerene" var kledd mistenkelig likt - mange hadde samme farge på skjorte osv. Nei her satt alle pax i flyet, ikke én eneste av dem var ute på tarmac og dyttet.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.