Arne Rasmus Jonasen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 etter at jeg gikk over til dx10 var i california i påsken å fløy med en stearman litt nord for san diego, måtte gjenskape turen da jeg omsider fant en stearman i samme farger til fsx. Men modellen var ikke all verden, helt ok. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Utrolig små bilder det skal være! Siter
Arne Rasmus Jonasen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 fikk dem omsider i riktig størrelse. Kommer en haug med ftx bilder snart. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Nå ser jeg de ikke igjen :crazy: Siter
Arne Rasmus Jonasen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Til meg er det bare rød kryss for jeg ser ingen bilder fungerer nå, endret til å bruket photobucket. Siter
Christian Paulsen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Fikk du hvit skjerm etter at du gikk over til DX10...? Nei, det er altså ikke noe bilder å se her heller. Du får se om du klarer å fikse det. Gjorde forresten selv en liten tabbe her nylig, med bilde som bare ble miniatyr-bilde. Og når jeg oppdaget det var det for sent å redigere posten :blush:. Vet ikke hvor lenge etter man får lov å endre postene her, men det går en stund i alle fall. Edit, ser du har svart mens jeg skrev. Du skal kunne bruke det du gjør, om du linker rett til bildet tror jeg. Tester: Edit2, nei andre får forklare deg dette, jeg fikk også bildet vist når jeg testet nå, men så fort jeg prøvde i en annen nettleser ble det som din første post. Siter
Arne Rasmus Jonasen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Fikk du hvit skjerm etter at du gikk over til DX10...? det er jo en del addons som ikke er kompatible, en del av woai flyene blir veldig hvite. men bortsett fra det samt blinkende taxiways syntes jeg det går ganske så greit. virker som det er litt mindre jobb å ta screenshots faktisk, merker ihvertfall nesten ikke noe opphold imotsetning til med dx9. og høyere fps kommer jo alltids godt med Siter
Christian Paulsen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Å ja, nei det var i grunn bare en liten spøk Arne, vi ser bare hvitt, og ingen bilder både i denne og den andre tråden med FSX bilder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.