Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du hvit skjerm etter at du gikk over til DX10...? ;)

Nei, det er altså ikke noe bilder å se her heller. Du får se om du klarer å fikse det.

Gjorde forresten selv en liten tabbe her nylig, med bilde som bare ble miniatyr-bilde. Og når jeg oppdaget det var det for sent å redigere posten :blush:.

Vet ikke hvor lenge etter man får lov å endre postene her, men det går en stund i alle fall. :)

Edit, ser du har svart mens jeg skrev.

Du skal kunne bruke det du gjør, om du linker rett til bildet tror jeg. Tester:

1.jpg

Edit2, nei andre får forklare deg dette, jeg fikk også bildet vist når jeg testet nå, men så fort jeg prøvde i en annen nettleser ble det som din første post.

Skrevet
Fikk du hvit skjerm etter at du gikk over til DX10...? ;)

det er jo en del addons som ikke er kompatible, en del av woai flyene blir veldig hvite. men bortsett fra det samt blinkende taxiways syntes jeg det går ganske så greit. virker som det er litt mindre jobb å ta screenshots faktisk, merker ihvertfall nesten ikke noe opphold imotsetning til med dx9.

og høyere fps kommer jo alltids godt med :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...