Anders Henriksen Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Da tenkte jeg at jeg for første gang skulle poste noen bilder her på forumet. Turen er Sas sin rute SK810 London - Oslo. Bildene er fullstendig uredigerte og uten noen form for fiksereri Her parkert på gate Terminal 3 på Heathrow Fint selkap fra Virgin Atlantic Pushback TOGA Da var vi airborne. Ja, jeg vet at det er rød tekst der, glemte å slå av callsing på online fly Over en random engelsk by, like før jeg forlater øyen til fordel for en tur over havet. Noen stemningsbilder på ferden over sjøen: Crusing som sagt FL370 og har nettopp passert Danko og nærmer meg fastlandet Kristiansand og Kjevik der nede Lillesand Sandefjord der nede 1900 feet Final 01R Ble mange bilder dette! Gikk ikke an å legge ut mer enn 15 samlet så de siste 3 bildene ligger lenger nede i tråden. Takk for titten Siter
Lars Hassel Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Fine bilder dette Ænders:) Eneste jeg ikke likte helt var oppsett av skjermene i cockpit, men det er vel smak og behag! Bildene var veldig bra, å jeg ser gjerne flere:D Hilsen Hæssel Siter
Jim Grav Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 åssen scenery har du brukt på heathrow? Siter
Anders Henriksen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 Lars: Takk takk, jeg liker oppsettet slik, som du sier smak og behag Jim: Sceneryet er Aerosoft London 2008 med AES. Siste tre bildene: Snart nede Flare Parkert stand 47 på Gardermoen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.