Svein _ Nilssen Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne siste eu map til denne ? Har googla som en gal, men finner bare 1.5 som er en beta, og vet det skal være kommet ut en senere versj. På forrhånd takk. Siter
Vegard Mardahl Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Eu map ? som et Wheels of steel bare men i Europa ? Da er det vel Eurotruck som er svaret på gåten Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Nei skal være en addons til haulin, eu map Hadde beta,en en gang, men var bare noen få plasser i europa. Eurotruck ble jeg litt skuffet over. Men den blir vel bedre etter patcher og addons Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Ja, mye flotte trailere til Eurotruck ute nå! Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Ja det er det. Men til dere som har spilt euro truck en stund. er det vær forandringer . regn. snø. ol ? eller er det bare forskjell på natt og dag. Det lille jeg har testa det har det bare vært fint vær med strålende himmel. Og savner litt den radioen som er i 18 weels of steel. Så vil jeg ha Danmark der og ferga over til oslo og vidre fra oslo og heeeeeeelt til kirkesnes. da er jeg fornøyd, Ok noen avstikkere til bergen ålesund ol hadde også vært greit. Og faen må ikke glemme Svinesund og maximat Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Neida akkurat nå kjører jeg i regn og tåke så det er flere værtyper Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Takk for opplysningen Håper fruen legger seg tidlig i kveld Siter
Fredrik J Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Du må nok skaffe deg PTTM-utgaven for å få norske veier. Les mer her. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Håper fruen legger seg tidlig i kveld Haha, dagens Siter
Lars B. Frostad Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 He he, ja det var bra sagt! Ingen tvil om det!! Og de som gjerne vil ha snø, så kan alltids det ordnes: (Bilde hentet fra www.eurotrucksim.trainsimulatorworld.nl) Denne "mod" kan hentes her: http://www.eurotrucksim.trainsimulatorworld.nl/index.php?option=com_remository&Itemid=59&func=fileinfo&id=124 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.