Skrevet 20. september 2008 16 år Ja da var det på tide med noen høstbilder herfra: Kommentarer/kritikk er alltid hyggelig =) Bjørn
Skrevet 20. september 2008 16 år Fine bilder! Nå starta jeg å savne Norge.. Jepp det tror jeg det er mange på forumet som gjør når de ser posten her. Veldig fine bilder som vanlig, du har et øye for motiver i skog og mark kan det se ut til, etter å ha sett noen poster med naturbilder fra Bardufoss-området til nå. Det er bare å fortsette slik
Skrevet 20. september 2008 16 år Flotte bilder! Må si du har fått fram det "spennende" momentet i det som i utganspunktet er every day stuff! Godt jobbet!
Skrevet 21. september 2008 16 år Utrolige flotte høstbilder, med mye stemning og farge - dog en sesong jeg ikke er spesiellt glad i; spesiellt med tanke på det man har foran seg.
Skrevet 21. september 2008 16 år Veldig fine bilder. Jeg likte spesielt edderkopp-bildet! Det som er fint med det bildet er at øynene trekkes mot edderkoppen, fordi det ikke er noen andre forstyrrende ting i bildet
Skrevet 21. september 2008 16 år Jeg likte også spesielt godt bildet med edderkoppen. Og det bladet som er hjerteformet. Flotte og sterke farger var det også.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.